عمومی

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در گناوه مجازی برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه سه شنبه شب در این برنامه معنوی از طریق پیامی تولد پربرکت خدای مقدس اهل بیت (ع) را گرامی داشت. از پیامبر گرامی اسلام (ص) . در توصیف امام محاسن موگابا (ع): آنها می گویند: “(امام) حسن فرزند من و ثمره قلب من است و وجود من و قلب من پیامبر و نور چشم من است.”

حجت الاسلام آیت الله اندرزیان افزود: در کتاب مناقب امام حسن مجتبی (ع) آمده است که امام حسن مجتبی (ع) دارای چهره و منش پیامبری بود و چهره و منش پیامبران و نقش اشراف را دریافت می کرد. که آنها دارند.

وی گفت: در توصیف خلقت اما ماهاسان (A.S.A.S.A.S.A.S.A S.A. S. S. S. S. A. S. و توجه ویژه به فقرا.

وی در بیانیه دیگری از امام ماهاسامان مبعا (AAA) اظهار داشت که وی بود که اختلافات را حل می کرد و اگر اختلافات بین مردم را می دید ، اختلافات بین آنها را صالحانه حل می کرد.

حجت الاسلام اندرزیان گفت: حتی امروز بسیاری از تعارضات با مشاوره یا مداخله و مشورت قابل حل است و می توان از بسیاری از معضلات اجتماعی و بروز بسیاری از معضلات و مشکلات اساسی جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک به همسایه یکی دیگر از ویژگی های امام محاسن (ع) است ، اظهار داشت: درباره زندگی امام حسن موگابه (ع) گفته شده است که وی تمام دارایی خود را سه بار در راه خدا خرج کرد.

وی با اشاره به امام حسن موگابابا (ع) گفت: “اگر درگیری را حل کنید ، پاداش آن بیشتر از نماز و روزه هزاران ماهه است.”

وی داستان آداما حسن (AM) در مورد روی آوردن به قرآن را بیان کرد و گفت که ماه رمضان ماه بهار قرآن است و در روایت آمده است که برای همه بهار است و بهار. از قرآن ماه رمضان است و ما باید از این فرصت استفاده کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: از بین بردن موانع ازدواج یک زن و شوهر با دستگیری برادری که با ثروت یا سخنان مهربان به آنها اعتماد می کند ، از دیگر دستورات امام محاسن است.

مداحی ، قرائت کلام الله مجید ، قرائت احکام و استغاثه دعا از دیگر بخشهای این مراسم معنوی است که توسط شورای شورای دینی ، دفتر تبلیغات اسلامی در قالب ویژه برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شده است. با عنوان “قوانین روشن” و “آهنگ عشق” است. نماز جمعه گناوه جمعه به مناسبت ولادت مسعود و مبارک ، دومین ستاره در حال ظهور امام و پاسدار امام حسن مجاهد برگزار شد.

ویژه برنامه “پاک کردن دستورات” و “ترانه های عاشقانه” در ماه رمضان هر شب بصورت زنده و آنلاین برای علاقه مندان پخش می شود.

دکمه بازگشت به بالا