اجتماعی

جزئیات حریق در مجموعه ورزشی آبی در کرج/ آتش سوزی مصدومیت و تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران گفت: خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با سلام آنلاین، وی گفت: ساعت 16:41 روز پنجشنبه پس از تماس همکارشان در آتش نشانی گرمدره، آتش سوزی در یکی از مکان های ورزشی در همین منطقه گزارش شد.بیست و پنجمین سامانه آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بلافاصله پس از وقوع دو آتش سوزی ایستگاه ها، دو دستگاه خودروی هیدرولیک را به محل اعزام کردند.

وی گفت: آتش نشانی گرمدره، آتش نشانی کرج و آتش نشانی شهر قدس نیز به همراه تجهیزات حضور داشتند. سازمان آتش نشانی تهران نیز به این خط اضافه شد و عملیات خود را آغاز کرد. این مکان محل ورزش های آبی است که 3000 متر عرض و 3 متر ارتفاع دارد. از این مکان برای تفریحات آبی و تفریحی استفاده می شود که به گفته حاضران در محل دو سال است که از آن استفاده نشده است.

ملکی گفت: سقف آجر و بتنی نیست و حدود 2 متر از آن کاملاً قابل اشتعال است. آتش به دلیل ارتفاع آن به قسمت هایی از دیوارهای جانبی سرایت کرد.

وی گفت: دیوارهای اطراف نیز دچار حریق شد و بر اثر ذوب شدن سقف در حال سوختن، بخشی از مصالح داخل سوله نیز آتش گرفت. آتش نشانان با هماهنگی عملیات موفق شدند مدتی آتش را خاموش کنند. خوشبختانه مصدوم و مجروح نشدیم.

ملکی در پایان گفت: آتش نشانان تهرانی در آخرین مرحله و لکه گیری صحنه را به عوامل گرمدره و کرج تحویل داده و بازگشتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا