عمومی

جزئیات تمدید یک ماهه مهلت دریافت کد شهاب

به گزارش شبکه رسانه های خبری.

علیرضا قیطاسی ، دبیر شورای هماهنگی بانکی ، با مراجعه به شعب بانک های مرتبط با حساب های خود ضمن ارائه اطلاعات هویتی ، از تمدید یک ماهه برای به دست آوردن کد شهاب در این زمینه خبر داده است. کد شهاب را دریافت کنید تا بتوانند بر اساس کارت تولید کنند. معاملات در شبکه بانکی و همچنین SANA (انتقال پول از یک بانک به بانک دیگر).

وی افزود ، “یک ماه انقضا برای تمام مشتریان سیستم بانکی از جمله اشخاص حقیقی ، حقوقی و خارجی در نظر گرفته شده است و با توجه به مشتریان ذکر شده باید اطلاعات هویتی خود را در شعبه مربوطه ثبت کنند. برای مدت زمان مشخصی” اما در این مدت ، مشتریانی که کد ماهواره ندارند مجاز به استفاده از خدمات بانکی براساس کارت های بانکی هستند و خدمات سانا همچنان محدود می شود.

غیتاسی افزود: برای استفاده از معاملات سانا ، مشتریان سیستم بانکی برای دسترسی به این خدمات باید در اسرع وقت اطلاعات شناسایی خود را تکمیل و کد شهاب را دریافت کنند. در غیر این صورت ، آن دسته از مشتریان سیستم بانکی که فاقد این کد هستند ، فرصت استفاده از این خدمات را نخواهند داشت و تاریخ انقضا one یک ماهه فقط برای یک معامله کارت است.

وی گفت برخی از کارتهای خارجی که هفته گذشته مسدود شده بودند هنوز بسته نشده اند و تحت نظارت هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانکی گفت: “کلیه مشتریان سیستم بانکی موظفند اطلاعات هویتی خود را در اختیار بانک قرار دهند و بانک موظف است کد اصلی را برای مشتریان خود بدست آورد.”

دکمه بازگشت به بالا