اجتماعی

جذب بیش از ۵۴۰ هزار بیمه شده جدید/ بنگاه‌داری نکردیم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه توانستیم بیش از 540 هزار بیمه گر جدید در قالب کمپ کرامت جذب کنیم، گفت: باید برای همیشه مراقب آن باشیم تا بتوانیم آن را حفظ کنیم. ثبات صندوق و شرایط جذب و ورود افراد. کل جامعه هدف را تامین کند.

به گزارش سلام آنلاین بیت اله ایجاد شد در جلسه سراسری مدیران و کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و کرمان که در مرکز همایش های بین المللی برگزار شد، تایید شد که این صندوق وارد هجدهمین سال فعالیت خود شده و در این سال ها پر برکت است. وی گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و مردم شریف بر اساس اصل 29 قانون اساسی برای پوشش دهیاری ها و مشمولان تحت پوشش بیمه تشکیل شد و این امر در راستای عدالت اجتماعی است.

وی افزود: بیمه اجتماعی نقش مهمی در جامعه دارد. یکی از مهمترین نکات بحث تامین اجتماعی بر اساس محدودیت است تا خدمات به گروه هدف مناسب برسد. بعد از آن بحث ثبات صندوق مطرح می شود. اگر صندوق به مسائل پایداری خود توجهی نکند، در آینده با مشکل مواجه خواهد شد.

با بیان اینکه سعی داریم نسبت حمایتی صندوق را 10 به 1 نگه داریم در حالی که نرخ حمایتی بیمه بهینه 6 به 1 است. باید مدام توجه داشته باشیم تا بتوانیم ثبات صندوق را حفظ کنیم و شرایط کامل را برای جذب و ورود به جامعه هدف فراهم کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: در سال های اخیر اقداماتی برای جذب ضامن های جدید انجام شده اما سرعت حرکت کند بوده است. نقش روستائیان، کشاورزان و شبانان در توسعه اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور مهم و ویژه است. روستا یک کارخانه است.

وی با اشاره به اینکه عضویت در این صندوق اختیاری است بنابراین باید برای تبیین و هدایت این صندوق تلاش کنیم، گفت: می توانیم بیش از 540 هزار بیمه گر جدید را در قالب کمپ کرامت جذب کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: بر اساس برآوردهای آماری و محاسبات بیمه ای پیش بینی می شود که این صندوق در سال 1407 سرپا شود و سقوط کند، اما دو گام مهم برای حفظ ثبات برداشته ایم، صندوق و بر اساس. بر این اساس موجودی صندوق تا سال 1422 مثبت می بینیم. افزایش سطح درآمد و افزایش جذب بیمه گذاران جدید از جمله این اقدامات است. سطح درآمد اکنون به سطوح خوبی رسیده است.

ایشتار در پایان بر لزوم تامین اعتبار از دولت و ارتقای بهره وری فعالیت اقتصادی تاکید کرد و گفت: شرکت سهامی نداریم و به سمت سهامداری پیش می رویم. برنامه مبادله را مطابق با سیاست ها و رویکردهای جدید وزارت رفاه اجرا می کنیم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا