اجتماعی

جبران خدمات ارائه نشده فوق برنامه و سرویس ایاب و ذهاب در ایام تعطیلی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه بازپرداخت وجوه سفر و فوق برنامه در ایام غیر مشارکتی آموزش و پرورش در هفته گذشته گفت: همکارم در کلاس منطقه و مدرسه در حال بررسی پرونده و مطابق با اجرای دستورالعمل در صورت اضافه شدن مبلغ دریافتی غرامت برنامه ریزی شده خواهد بود.

علیرضا کریمیان در گفت وگو با سلام آنلاینوی با اشاره به تعطیلی طولانی مدت مدارس در چند هفته گذشته و نحوه بازپرداخت خدمات سفر و تحصیل در خارج از این ایام، تایید کرد: چندی پیش بخشنامه ای از سوی مدیرکل آموزش و پرورش ابلاغ شد. که در آن موضوع بازپرداخت والدین در روزهای تعطیل مطرح شده است.

وی افزود: بر اساس بخشنامه باید در نظر گرفت که از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون بارها و بارها فعالیت مدارس به دلایل مختلف از جمله سرما، آلودگی هوا و … غایب بوده است که این عددی است که دولتی و غیر دولتی مدارس دولتی خدمات ویژه ای را از والدین خود دریافت کرده اند و به دلیل عدم حضور نباید هیچ گونه اقدامی برای جبران خسارت آنها صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه بر اساس این بخشنامه مدارس موظفند در صورت دریافت وجه خدماتی که قرار است ارائه کنند اما قبلاً ارائه نمی کنند، پرداخت کنند. موارد و در صورت دریافت اعداد اضافی، اجرای دستورالعمل ها را رعایت کنند.ضمناً جبران خسارت نیز برنامه ریزی خواهد شد.

به گزارش سلام آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیش از این از کاهش یادگیری دانش آموزان و برنامه هایی که برای جبران آن در نظر گرفته شده است گفته بود که آموزش های غیررسمی خاص جایگزین آموزش نمی شود، برعکس، اما با آموزش. برنامه ای که می کنیم این است که برای رفع آلودگی و غیبت برنامه های تکمیلی و تکمیلی داشته باشیم و امیدوارم با تلاش های ویژه ای که انجام می شود شاهد افت آموزش نباشیم که خیر.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا