بین الملل

جایزه 80 هزار دلاری برای دستگیری مظنونِ فراری تیراندازی تگزاس

به گزارش بین الملل خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین، پس از تیراندازی مرگبار در کلیولند تگزاس که منجر به کشته شدن 5 نفر از جمله یک کودک هشت ساله شد و پلیس آمریکا موفق به دستگیری عامل تیراندازی نشد، مقامات آمریکایی تصمیم گرفتند به او جایزه 80 هزار دلاری بدهند. او دستگیر شد.

بر اساس گزارش NBC News، پلیس ایالات متحده تاکید کرده است که مهاجمان می توانند در هر جایی پنهان شوند.

پلیس ایالات متحده روز شنبه اعلام کرد که یک مرد مسلح به خانه ای در کلیولند تگزاس تیراندازی کرد و پنج نفر را کشت. “فرانسیس اروپسا” 38 ساله، مظنون این تیراندازی مرگبار، توسط پلیس شناسایی شده است.

پلیس ایالات متحده مهاجم را “یک مرد لاتین مو کوتاه و مو کوتاه مسلح به یک دستگاه نیمه اتوماتیک AR-15 مست، که آخرین بار با شلوار جین آبی و یک ژاکت مشکی دیده شد” توصیف کرد.

کلانتر سان جاسینتو، گرگ کپرز، گفت که پلیس تا کنون منطقه 20 مایلی از محل حادثه را جستجو کرده است.

کپر همچنین گفت که نیروهای جستجو هنگام جستجو در یک حومه جنگلی لباس و تلفن همراه پیدا کردند، اما سگ موادیاب آن را از دست داد.

وی افزود: «پلیس یک اسلحه نیمه خودکار AR-15 را پیدا کرد که او شلیک کرد، اما مطمئن نبودند که او سلاح دیگری به همراه دارد یا خیر.

“AR-15” در شرایطی که سلاح نیمه اتوماتیک چندین بار در ایالات متحده در سال های اخیر گزارش شده است، 5 نفر کشته شده است زیرا دموکرات ها بارها خواستار ممنوعیت آن شده اند. اصلاحیه قانون اساسی ایالات متحده در مورد آزادی تسلیحات، با این اقدام مخالفت کرد.

انتهای پیام/ م.




این مقاله را به صفحه اول معرفی کنید

دکمه بازگشت به بالا