حوادث

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اعلام کرده است که یک نفر در یک حادثه جاده ای در حیدرآباد E-Islam کشته شده است.

سید جلال ملکی در مصاحبه با سلام آنلاین اظهار داشت: ساعت 1:30 بعد از ظهر روز اول ماه مه ، یک تصادف رانندگی در جاده شمالی جنوب جاده حیدرآباد – اسلام رخ داد. بزرگراه تا پانزدهمین سیستم روشنایی امتداد دارد. به سازمان ایمنی تهران اطلاع داده شده است. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در صحنه مشاهده شد كه یك اتومبیل لیورپول كه توسط یك پیرمرد 60 ساله اداره می شد هنگام مسافرت بدون دانستن دلیل آن با ماشین عقب برخورد كرد. هنگام حادثه احتمالاً کامیون در کنار جاده متوقف شده است. شدت تصادف به حدی بود که ماشین لیفر تقریباً تصادف کرد.

مالکی گفت: “هنگامی که نیروها رسیدند ، راننده که به شدت زخمی شده بود در خودرو محبوس شد.” به این معنی ، آتش نشانان همزمان با حراست در صحنه ، عملیات آزاد سازی افراد را آغاز کرده اند. عوامل راهداری و اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند.

وی افزود كه پس از مدتی آتش نشانان این مرد را از اتومبیل خارج كرده و تحویل عوامل اورژانس دادند. متأسفانه معلوم شد که راننده که تنها سرنشین خودرو بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به واگذاری محل ، گفت: علت حادثه توسط پلیس راهو بررسی می شود. آتش نشانان ساعت 9:30 صبح محل حادثه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

وی افزود: “من از رانندگان محترم می خواهم هنگام مسافرت در آخرین ساعت شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا