عمومی

جامعه با تبعیت از ولی فقیه به پیشرفت می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین آیت الله سید محمد سعیدی، در این همایش از نیروهای امنیتی ارتش علی بن ابی طالب تجلیل می شود.آ) وی که در قم برگزار شد، گفت: ولایت فقیه حلقه اتصال جامعه، برقراری نظم و هماهنگی است و جامعه تا امروز با پایبندی به ولایت پیشرفت کرده است و این مسیر ادامه دارد.

فرمود: پیامبر (صپ) گفت: گوش کن و از مردی که خداوند به تو سرپرستی داده و به او امانت داده است اطاعت کن.

وی با بیان اینکه ما در قبال فردی که خداوند برای اداره جامعه قرار داده است، دو وظیفه داریم، گفت: باید به سخنان او گوش دهیم و آنچه را که می خواهد در عمل به کار ببریم.

تولیت حرم بانوی کرامت می افزاید: دلیل اینکه ما باید به حاکم احترام بگذاریم این است که این شخصیت حلقه ای است که جامعه را به هم متصل می کند، نظم و هماهنگی را حفظ می کند.

او گفت مراقبت مانند نخی است که دانه های گل رز را به هم پیوند می دهد و بخش های مختلف جامعه را به هم وصل می کند. جدا باشید و اولیاء ریسمان الهی هستند، پس یکی از درسهای مهمی که امروز باید یاد بگیریم این است که فقط ما فرمان ولایت را رعایت کنیم و از اولیای قانونی دور نشویم، آنگاه موفق خواهیم شد.

سعیدی تاکید کرد که هم باید دشمن و هم مکان را بشناسیم گرفتن وی در خصوص تهاجم دشمن افزود: در انقلاب ما از ابتدا تا امروز در همه شئون و حوادث مردم و مسئولین پشتیبان قدرت فقیه بوده و از اوامر او اطاعت کرده اند و ادامه خواهند داد و به دستورات فکی عمل کنید.

در این مراسم که به همت قرارگاه 28 آذرماه و با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.آ) برگزار شد از حراست استان قم تجلیل شد.

در این مراسم سردار محمدرضا محد فرمانده نیروی زمینی سپاه سیدمحمود استان میرفیزی کمیشنر پلیس استان و فرمانده نظامی و جمعی دیگر از پلیس حضور داشتند.

بزرگداشت بسیجی شهید مهدی روحانیت و تکریم پدر از دیگر بخشهای این مراسم است.

دکمه بازگشت به بالا