عمومی

جامعه اسلامی بعد از حضرت علی(ع) دچار ضلالت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین آیت الله رسول فلاحتی، شامگاه سه شنبه در سومین شب قدر در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اعمال و دستورات وارده به مؤمنان از اهل بیت کفر بیانیه ای صادر شد. و عفتی که مؤمنان در شب قدر انجام می دهند: یکی از کارهای شب قدر، تلاوت قرآن و سوگند به خدا برای 14 معصوم است.

نماینده فقیهان استان گیلان با ادعای اینکه این دستور نعمت بزرگی از جانب خداوند است، افزود: خداوند دو نعمت هدایت و نبوت را در قرآن مطرح کرده و فرموده است که اگر پیامبرپ) و جانشینی نیست، پس مردم گم می شوند، پس پیامبر (ص.پ) و اهل بیت (آ)آنها بشر را از گمراهی و گمراهی نجات داده و وسیله هدایت شده اند.

آیت الله فلاحتی به تشریح جزییات مباحث و دستورات صامت پرداخت و تصریح کرد: قرآن راهنمای خاموش و پیامبر است.پ) و اهل بیت عصمت و طهارت هم پیشوا هستند.

امام جمعه رشت در تأیید سخنان پیامبر اکرم (ص)پ) و اهل بیت وحی نیستند، ولی جدا از وحی نیستند، افزود: بیانات و سخنان پیامبر اکرمپ) و اهل بیت هم قرآن هستند و هر دو مربی هستند و می خواهیم بگوییم که ما شکر این دو نعمت را در شب قدر داریم و خدا را به 14 هادی بی گناه قسم می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از امیرالمومنین علی(ع)آ)جامعه اسلامی به انحراف افتاده است، فرمود: وقتی اختلافات ملا علی (آ) شکست، جبرئیل در میان آسمان و زمین فریاد زد تا فریادش را همه بشنوند و گفت: به خدا سوگند ستون تعلیم شکسته است.

نماینده استان گیلان با اشاره به ثمرات هدایت تصریح کرد: جامعه قدردان نعمت هدایت به بیراهه نمی رود پس باید مراقب خود باشیم.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: ما معتقدیم باید قدردان نعمت هدایت و نبوت باشیم و فراموش نکنیم که هر دو نعمت از طریق قرآن ناطق و خاموش به ما داده می شود و انسانیت چیزی بیش از این نیست. .

دکمه بازگشت به بالا