اجتماعی

جاده ها بخشنده هستند؟  – سلام آنلاین

سالانه هزاران نفر در تصادفات جاده ای در کشور کشته یا زخمی می شوند و بسیاری از زندگی ها به طور غیر مستقیم تحت تأثیر قرار می گیرند. تصادفاتی که یک دست آنها دارای نقص انسانی است و دیگری ضعف در ایمنی خودرو و جاده.

مجتبی خالدی در مصاحبه با سلام آنلاین ، وی با تأکید بر لزوم ایمنی راه گفت: “متأسفانه تصادفات زیادی با نگهبان رخ می دهد و می تواند خطرناک باشد.” در صورت تصادف ، کارشناسان باید بگویند کدام ترمزها ، نیوجرسی یا ترمزهای جاده ای مناسب هستند.

وی گفت: به عنوان مثال ، شاید در جاده های دارای دره های بزرگ ، موانعی باید ایجاد شود تا تحت هیچ شرایطی اتومبیل ها از زیر آن عبور نكنند و آنها را دور نریزند.

خالدی افزود: “متخصصان باید ایمنی هر دو نگهبان را بررسی کنند زیرا برخی از آنها واضح است و باید کنترل شود.”

سخنگوی سازمان اورژانس گفت: “در ایمنی ترافیک ، ما به دنبال ایمنی جاده و جاده هستیم ، افزود:” ما همیشه می گوییم که جاده باید در وضعیت خوبی باشد ، یعنی اگر راننده به دلایلی مقصر باشد ، نباید باشد. هیچ اشتباه اول و آخر

وی گفت: کسانی که تصمیمات ایمنی خودرو را اتخاذ می کنند باید به ایمنی و کیسه های هوا توجه کرده و استانداردهای خودرو را بالا ببرند تا در صورت تصادف فردی منجر به مرگ نشود.

خالدی افزود: “ماشین های زیادی در جهان وجود دارد که اگر می خواهید به کوه یا مانعی برخورد کنید نمی توانید زیرا ماشین شما را به جاده باز می گرداند.”

وی با بیان اینکه علاوه بر کامیون اهدایی ، جاده نیز دارای اهمیت بود ، با اشاره به تصادفی که در قسمت غربی پایتخت رخ داد ، افزود: خودروی یک نفر پس از برخورد مردم به پایین دره سقوط کرد. از دره خارج شود تا اسناد خود را بازیابی کند. او برگشت و دوباره به دره افتاد ، به این معنی که جاده های نامطلوب ، لغزنده جاده ها و پیچ ها ، نمونه بارزی از واژگونی اتوبوس دانشگاه است. علم و تحقیق

خالدی گفت: “در بسیاری از موارد ، ما حتی در جنوب شرقی کشور شاهد برخورد بین یک ماشین و شتر هستیم. شاید آنها باید در هر دو طرف حصار بکشند زیرا این خطر بسیار خطرناک است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا