ورزشی

ثبت چهارمین برد متوالی در کارنامه شاگردان شعبانیان

تیم ملی بانوان به جمع چهار تیم برتر جام کورناکیا صعود کرد

ثبت چهارمین پیروزی متوالی در کارنامه دانش آموزی شعبانیان

تیم والیبال بانوان ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام کورناکیا با شکست تیم رومانی به جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین. مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال بانوان زیر 17 سال جام کورناکیا امشب در شهر پوردنونه ایتالیا برگزار شد.

تیم والیبال بانوان ایران که با سه پیروزی متوالی و برتری در گروه مقدماتی راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بود، در این مرحله به مصاف رومانی رفت و با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست داد تا چهارمین پیروزی متوالی را به نام خود ثبت کند. و به نیمه نهایی و چهار تیم برتر مسابقات راه یافت.

در ست سوم این دیدار میترا شعبانیان مربی دانشجویی تیم ملی جوانان ایران با نتیجه 25 بر 21 شکست خورد اما در ست های اول، دوم و چهارم با نتیجه 25 بر تیم رومانی شکست خورد. به ترتیب 12، 25-11 و 25-17. دادند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران بامداد فردا (دوشنبه 29 فروردین) در مرحله نیمه نهایی به مصاف ایتالیا می رود و در صورت شکست، آخرین دیدار خواهد بود. مرحله نهایی جام کورناکیا ایتالیا عصر فردا برگزار می شود.

شقایق حسنخانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، درسا فلاح، نگار هاشمی، هدیه طالعی، دیانا راشیکین، هلیا پیاد ایران

میترا شعبانیان، مربی محبه نجفی زاده، مربی اعظم عیدی و صفورا گل افشان، کمک مربی شبنم ملی، بدنساز ایمان شاهمرادزاده، آنالیزور و حبیب لو، عضو تیم. کادر فنی تیم.

یادآور می شود، تیم ملی والیبال دختر و پسر ایران در بزرگترین ماموریت تدارکاتی تاریخ والیبال ایران به مسابقات جام کورناکیا ایتالیا اعزام شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا