اقتصادی

ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در یک هفته نیمه تعطیل

همزمان با بسته شدن بازار به دلیل گسترش موج تاج پنجم از سه شنبه ، بر اساس تجزیه و تحلیل یکی از اعضای هیئت مدیره شورای طلا و جواهر تهران ، بازار طلا و سکه بسته شد. همراه با نوسانات آرام و جزئی و تقاضا در اواسط هفته.

ایوب اکبری پور در گفت وگو با سلام آنلاین ، در مورد وضعیت بازار محلی سکه و طلا در هفته گذشته اظهار داشت: قیمت طلا در این هفته کاهش یافت ، در حالی که ابتدای هفته با 1813 دلار کاهش قیمت داشت و به 1797 دلار رسید. در پایان هفته. مرتبط با این موضوع ، با آرامش ارز در بازار ، قیمت طلا و سکه در حداقل می ماند.

اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کردند که بازار در هفته گذشته از روز سه شنبه بسته شد ، همزمان با گسترش موج پنجم گلهای تاج. وی افزود: “در نتیجه ، این هفته با کاهش تقاضا و رکود همراه بود و منجر به افت حجم تجارت و تجارت شد.” همه اینها منجر به روند ثابت قیمت سکه و طلا می شود.

این مقام اتحادیه تأکید کرد: تعطیلی در اواسط بازار و احتیاط خریداران در بازار همراه با افت قیمت هر اونس طلا و تثبیت بازار ارز در نهایت منجر به سقوط بازار طلا و سکه شد. تجربه بازار هفته گذشته آرام و نزولی بود.

آقای اکبری پور در مورد قیمت سکه و طلا در آخرین معامله و تغییر آن نسبت به ابتدای هفته جاری گفت: “به دلیل بسته شدن بازار طلا از نیمه اول هفته گذشته ، قیمت تغییر نکرد نیمه دوم. نتیجه تمام سکه های بهار جدید با افزایش قیمت حدود 60،000 توماسی در مقایسه با ابتدای آخر هفته آخر هفته آخر به 10،590،000 و هر یک رسید. سکه طرح قدیمی 10 میلیون و 400 هزار توماس تعیین شده بود که از ابتدای هفته بدون تغییر بود و قیمت آن نیز تغییر یافت.

وی افزود: “همچنین در آخر هفته ، ارزش هر نیم سكه با 50،000 كاهش به 5،450،000 توماس رسید و ارزش ربع سكه با 3،400،000 توماس به 3400 كاهش یافت.” یك میلیون گرم در این هفته بدون تغییر 2/2 میلیون سكه باقی مانده است.

آقای اکبری پور گفت که هر یک از 17 عیار طلا اندکی افت 5000 هزار تنی 4.565 هزار تومانی داشته و توماس 18 عیار طلا اندکی افت یک میلیون و 54000 تومانی نسبت به ابتدای هفته داشته است.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: به طور معمول ، با کاهش تقاضای بازار ، حباب سکه نیز کاهش یافت ، بنابراین حباب سکه هنوز زیر 300000 تن است و در مقایسه با آن تغییرات قابل توجهی نداشته است. برای آخرین هفته ، و در آخرین عملیات ، حدود 260،000 ، توماس بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا