اجتماعی

ثبات در ظرفیت بستری‌های موقت تعداد بیماران کرونایی در استان‌های شمالی

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تثبیت ظرفیت بستری های موقت در بیمارستان برای تعداد بیماران عروقی در استان های شمالی ، گفت: “ما به واکسیناسیون و عملکرد دانشگاه اطمینان داریم. پزشکی”.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر امور خارجه ، سخنگوی وزارت بهداشت و ناظر وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان های شمالی پس از این دو سفر ، سرگرمی روزانه و حضور در بابل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دانشگاه علوم پزشکی گلستان بازدید کردند.

وی در این بازدید ، روند رو به رشد بیماران کرون در بابل ، مازندران و دانشگاه علوم پزشکی را مورد توجه قرار داد و گزارشی از آزمایشاتی را که تعداد دوزهای واکسنی که روند درمان شما را دریافت کرده است ، انجام داد ، ارائه داد. تختخواب در بیماران کرون داروهای ضد ویروسی برای بیماران در مراحل واکسیناسیون گروه هدف در مراحل اولیه واکسیناسیون ، به ویژه دانشجویان بالینی ، متمرکز هستند.

در پایان این سفر دو روزه سخنگوی وزارت بهداشت وضعیت دانشگاه بابل ، مازندران و دانشگاه علوم پزشکی گلستان را در جمع مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان خلاصه کرد و گفت:. در حقیقت ، وقتی به دانشگاه سفر می کنیم ، متوجه می شویم که عزیزان ما در صحنه بسیار حضور دارند و در مدیریت مهارت برای آرامش در مدیریت بیماری فعال هستند ، که دلگرم کننده است.

ما درباره واکسیناسیون و نحوه عملکرد آن در دانشکده پزشکی اطلاعات زیادی داریم.

دکتر لاری گفت: “ما به واکسیناسیون و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اطمینان کامل داریم.” “وزیر بهداشت دستور حضور کلیه کادر پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی را صادر کرده است. در این کشور ، وزارت بهداشت ناظران بهداشت ، بگذارید ما طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را اجرا کنیم و اگر در ادامه تلاش های شما مشکلی پیش آمد ، برای حل آنها تلاش خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشتند: یکی از مهمترین دستاوردها در دانشگاه علوم پزشکی گلستان همراه با مدیریت سیستماتیک معاون بهداشت و شخص دکتر جعفریان توصیه های خوبی است. زیاد. این به ما کمک می کند تا با بیماری مقابله کنیم.

تثبیت ظرفیت بیمارستان های موقت ، تعداد بیماران عروقی در استان های شمالی کشور

یک بازرس ارشد وزارت بهداشت در استان شمالی استفاده از ظرفیت بیمارستان های موقت را بسیار مهم دانست و گفت: “سه دانشگاه علمی بابل مازندران و گیلیدان می توانند با استفاده از این سیستم بار بیمار را در بیمارستان مدیریت کنند. “بیمارانی که این درمان موفق بیمارستانی را دریافت می کنند باید در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرند.

“مشکل شما اکنون تعداد تخت ها نیست ، بلکه نگرانی شما در مورد درمان ضد رترو ویروسی و افزایش اکنون است ، آیا هنوز می توانید به بیماران پاسخ دهید؟” وی خاطرنشان کرد: دومین مشکل نگران کننده اکسیژن است که در آن دمای هوا کمتر نگران کننده است که امیدواریم با پرداختن به زیرساخت ها بتوان آن را برطرف کرد.

شفافیت در دستورالعمل ها نکته ای است که در دانشگاه علوم پزشکی شمال تأکید شده است.

لری در ادامه بر شفافیت دستورالعمل ها ، نکته ای که در بولداگ ، مازندران و دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح شد ، تأکید کرد و گفت که این موضوع توسط عزیزان ما در سطح دانشگاه های علوم پزشکی ، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح شد. شاید بهتر باشد کمیته واکسیناسیون هر چه زودتر تحقیقات لازم را انجام داده و راهنمایی های مربوط به واکسن را به دانشگاه پزشکی ارائه دهد تا عزیزان ما در سطح دانشگاه در این مورد سردرگم نشوند.

دانشگاه علوم پزشکی گلستان طی 20 روز افزایش 350 درصدی در بیمارستان را دریافت می کند

دکتر عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: “در بالای کرونا ، استان گلستان کار خود را با تأخیر کوتاه تری نسبت به سایر استان های کشور آغاز کرده است.” این اوج به سرعت شدت پذیرش در بیمارستان را افزایش داد ، بنابراین در روز اول 1400 نفر ، تعداد پذیرش شدگان بیمارستان در استان حدود 180 نفر بود ، در حالیکه در 10 آوریل 680 نفر بود ، به این معنی که در طی 20 روز ، 350٪ از بیماران افزایش دادن. ما بیمارستان داریم

وی در مورد روند مدیریت تعداد بیماران بستری در بیمارستان افزود: “مدیریت بیماری های مختلفی انجام شده است و ما بر اساس تشکر سعی کرده ایم بیماران بیشتری را معالجه کنیم.” خدا را شکر که در این راه موفق شدیم ، بنابراین امروز. در روز اول ماه مه 1400 ، تعداد بیماران بیمارستانی را تثبیت کردیم و هیچ گونه افزایشی در این منطقه مشاهده نکردیم و امیدواریم که وضعیت ثابت بماند و در 10 روز آینده شیب نزولی پیدا کنیم.

واکسیناسیون در دانشگاه پزشکی Golisten مشکلی ندارد

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در زمینه واکسیناسیون در دانشگاه وجود ندارد ، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در مرحله اول تا سوم و قبل از آخرین قسمت واکسن استرازنکا به کشور انجام شد. در طی این مدت ، سه واکسن تزریق شد: Sputnikov ، Bharat Biotech و Sinopharm ، در مجموع 9،900 دوز.

دکتر فاضل افزود: از این تعداد ، 9400 دوز تزریق شد و پس از دریافت واکسن استرازنکا ، به دلیل عدم اطمینان ، میزان تزریق اندکی کاهش یافت. بر این اساس ، واکسن استرازنکا که به ما داده شده است این آخر هفته تزریق می شود. در حال حاضر ، کلیه داوطلبان فعال در زمینه درمان ، کارمندان پشتیبانی واکسیناسیون را دریافت می کنند. در مجموع 12،300 واکسن در دانشکده پزشکی دانشگاه گلستان تاکنون و 11،500 دز واکسن استرازنکا در آخر هفته تزریق شده است. خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در روز چهارشنبه اول ماه مه ، 9000 واکسن سینوفرم وارد استان شد که به بیماران خاص و عزیزانی که تحت شیمی درمانی هستند ، داده می شود.

نود و پنج درصد دانشجویان داوطلب دانشگاه این واکسن را دریافت می کنند

وی در مورد واکسیناسیون دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه گلستان اظهار داشت: اولویت ما تمرکز بر دانشجویان به ویژه مقیمان ، کارآموزان و مستاجرانی است که در زمینه بیماری های واگیر کار می کنند. “داخلی”. تا به امروز 95 درصد از دانشجویانی که داوطلب واکسیناسیون در دانشگاه شده اند واکسینه شده اند و هر دانشجوی داوطلب بلافاصله واکسن دریافت می کند.

این مقام مسئول در مورد درمان بیماران عروقی در بخش سرپایی گفت: “ما در این زمینه مراکز درمانی 16 ساعته ، کلینیک های مشاوره تامین اجتماعی ، کلینیک های ECGC و کلینیک های تامین اجتماعی Fang Hien را بسیج کرده ایم. ما همچنین آزمایشات سریعی را به این مراکز ارائه می دهیم و راهنمایی و درمان در خارج از کشور را ارائه می دهیم تا بیماران بتوانند سریعتر به خدمات پزشکی دسترسی پیدا کنند.

فاضل افزود: خانواده های این بیماران همچنین آموزش داده شده اند تا جداگانه در خانه کار کنند و آزمایشات سریع برای اعضای خانواده انجام شده است.

ما تخت کم نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در رابطه با وضعیت تخت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به دلیل افزایش بیماری برای بیماران کرون مرخصی بگیرید. “پیدا شد.

به گفته این وب سایت ، وی افزود: “ما می گوییم در تاریخ ذکر شده حدود 1350 بیمار عروقی داریم ، اما اکنون نگران نیستیم زیرا آنچه لازم است ترتیب داده ایم بنابراین تعداد بیماران عروقی قلب در پیک های دوم و سوم 600 نفر است . و حدود 700 بیمار در ردیف چهارم هستند و اکنون کمبود تخت را احساس نمی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا