عمومی

تیم ملی «خارجی‌تر» می‌شود – سلام آنلاین

دراگان اسکوچیچ از بین 26 بازیکن ، با 16 تیم خارجی و تنها 10 نماینده لیگ برتر به مرحله مقدماتی جام جهانی صعود کرد. با این حال ، اکنون یک گروه 10 نفره به خارج از کشور سفر می کنند. فقط نگاهی به چند انتقال که تاکنون تقریباً کامل انجام شده اند ، بیندازید.

به گزارش سلام آنلاین دنیای اقتصاد چرا آنها نباید برای بازی فوتبال به خارج از کشور بروند؟ این سوال را می توان از همه بازیکنان حرفه ای در کشورهای قابل انتقال پرسید. بحث در مورد پیشرفت و آزمایش تجربیات جدید همیشه در دسترس است ، اما در سال های اخیر ارزش دو برابر ارز در برابر ریال باعث شده است که بازیکنان بیشتری به فکر بازی در لیگ های خارجی باشند. مخصوصاً در شرایط فعلی ، وقتی می روند ، علیه عروق واکسینه می شوند و برقشان قطع نمی شود! در نتیجه ، تمهیدات معقولی برای نقل و انتقالات به لیگ های خارجی در نظر گرفته شده و تعجب آور نیست که این روند در حال رشد است. در همین حال ، آنچه اکنون اتفاق می افتد مربوط به افزایش تعداد خارجی ها در تیم ملی است. از 26 بازیکنی که دراگان اسکوچیچ برای صعود به مقدماتی جام جهانی نامگذاری شده اند ، 16 بازیکن در تیم های خارجی بازی کرده اند و لیگ برتر فقط 10 نماینده دارد. با این حال ، اکنون یک گروه 10 نفره به خارج از کشور سفر می کنند. فقط نگاهی به چند نقل و انتقالات بیندازید که تاکنون تقریباً کامل شده اند.

پیام لازم است

دروازه بان سپاهان رسماً با پرتیموننزه پرتغال قرارداد بست و به دو دستیار دروازه بان دیگر تیم ملی فرانسه پیوست. نیازمند از فصل آینده در اروپا برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی با علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده رقابت می کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان

او در قلب دفاع شجاع خلیل زاده به شریک اصلی خود خواهد پیوست. بر اساس گزارش رسانه های قطر که قرارداد کانان با الاهلی در همین لیگ امضا شده است ، شجاع یک فصل دیگر در الریاض خواهد ماند. به این ترتیب او آخرین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس پشت سر می گذارد.

احسان ناج‌صفی

ظاهراً کاپیتان 31 ساله نیز به لیگ یونان منتقل می شود. احسان حاجوسفی که سابقاً در پانیونیوس و المپیاکوس در یک کشور بازی می کرد ، در نیمه اول امسال در تراکتور بازی کرد و پیراهن سپاهان را نیز برای پشت پا پوشید. با این حال اکنون گفته می شود که قرارداد او با اکر آماده است و آیسان دوباره سپاه را ترک خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد ، او هم تیمی کریم انصاریس فرد خواهد بود.

مهدی قائدی

در همین حال شایعاتی درباره جدایی مهدی قائدی از استقلال در پایان فصل منتشر شده است. این بار اما ، مصاحبه فهد مادی در خارج از تمرین SLI شایعاتی را برانگیخته است. مجیدی به صراحت گفته است که مانع جدایی او نخواهد شد. به این ترتیب مهاجم بوشهری و بازیکن تیم ملی استقلال مجوز جداگانه ای از سرمربی آبی ها دریافت کردند و باید دید به کدام تیم می رود. وی گفت پیشنهادهایی از قطر و اروپا دارد.

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا