عمومی

تیم تخصصی امداد طلاب تشکیل می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احسان ایزدپناه عصر پنجشنبه در دیدار با مدیر امداد و سلامت و مدیر برنامه ریزی طلاب و دانش آموختگان این سمینار، گفت: همکاری حوزه علمیه و هلال احمر در زلزله بم و سپس در بوشهر شنبه. دشتی تعامل پررنگ شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با هدف تقویت کانون و خانه هلال احمر گفت: تلاش می کنیم مرکز و خانه هلال احمر را به مقصدی با کیفیت منتقل کنیم.

ایزد پناه با تاکید بر تقویت ارتباط حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر گفت: هر روحانی می تواند به ترویج مسائل دینی و اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و انفاق بپردازد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بر نوع آموزش و حمایت از آموزش دانش آموزان تاکید کرد و گفت: دانش آموزان در صورت دیدن این دوره ها می توانند برای خود معلم شوند و آن را در جامعه ارتقا دهند و از این حیث آمادگی داریم تا این دوره ها را ارائه دهیم. آموزش حرفه ای به دانش آموزان، ارائه و سازماندهی دوره های مختلف.

وی بر تقویت خانه حلال حوزه تاکید کرد و گفت: خانه حلال به اردوگاه تبدیل می شود و آن را تجهیز می کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از صدور گواهی عضویت داوطلبانه برای دانش آموزان خبر داد و گفت: آماده همکاری در زمینه داروسازی و امور درمانی هستیم.

آقای ایزدپناه با بیان اینکه برای همکاری بیشتر با حوزه علمیه، طلاب را به صورت تخصصی آموزش خواهیم داد تا بتوانند یک سری خدمات را در منزل انجام دهند.

وی خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی شد و گفت: از این نظر باید بودجه معقولی در نظر گرفته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز از حضور دانشجویان رشته روانشناسی در گروه سحر جمعیت هلال احمر استقبال کرد.

در این جلسه مقرر شد در شهریور ماه سال آینده تیم تخصصی امداد و نجات دانش آموزی راه اندازی و آموزش های اولیه و تخصصی به آن ارائه شود.

دکمه بازگشت به بالا