علمی و پزشکی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

پروتکل اینترنت نسل چهارم (TD-LTE) جدیدترین اتصال اینترنتی پر سرعت در مقایسه با سایر خدمات اینترنتی ADSL است. این فناوری هیچ محدودیتی در اندازه ندارد ، نیازی به استفاده از شبکه تلفنی و ظرفیت خالی در مرکز ارتباطات نیست. همچنین بارگیری و بارگیری آن بسیار پایدار است.

از فناوری TD-LTE براساس برنامه ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سیم کارت قابلیت اتصال به اینترنت چهارم با سرعت ثابت را دارد. لازم به ذکر است که این سیم کارتها اجازه تماس و پیامک را نمی دهند.

یکی از مهمترین مزیت های اینترنت اکسپلورر این است که برای راه اندازی نیاز به خط تلفن ندارید. در عوض ، می توانید با استفاده از یک مودم و سیم کارت به راحتی آن را تنظیم کنید. TD-LTE بدون محدودیت فن آوری های قدیمی تر مانند محدودیت فضا و تحرک مودم ، تجربه سریع تری را ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این فناوری این است که توانایی قابل توجهی در بارگیری فایل ها دارد. در نتیجه ، اگر بار ترافیک افزایش یابد ، می تواند ظرفیت را افزایش دهد. افرادی که به دلیل پینگ کم و پایداری بالای این فناوری به بازی های آنلاین علاقه مند هستند می توانند بدون مشکل سرعت کند بازی کنند.

ویژگی های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • هیچ محدودیتی در ارتباط از راه دور نیست
  • نصب سریع
  • پوشش سراسر کشور
  • سرعت و ثبات بالا
  • سرعت بارگیری حداکثر 40 مگابایت و سرعت بارگذاری حداکثر 4 مگابایت
  • بدون کابل ثابت مورد نیاز است
  • سهولت حرکت

بهترین سرویس اینترنت پر سرعت کدام است؟ یا چه نوع سرویس اینترنت پر سرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سؤالات باید بیان کنیم که استفاده فعلی از فناوری است اینترنت پر سرعت TD-LTE احتمالاً بهترین گزینه برای اینترنت پر سرعت نسل چهارم است ، زیرا پس از پایان دوره اینترنت Dial-Up ، سرویس های پر سرعت مانند ADSL وارد بازار شدند اما در برخی موارد به دلیل محدودیت هایی که این سرویس ایجاد می کند. آنها به دسترسی سریعتر به اینترنت فکر کردند که اکنون بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. اینترنت پر سرعت TD-LTE زیرا با گسترش و رشد شبکه های موبایل ، شرکت های موبایل سعی در ارائه خدمات اینترنتی سریعتر و مطمئن تر به کاربران خود دارند. خدماتی که به گونه ای طراحی شده اند که سریعتر و مطمئن تر باشند و در نهایت منجر به طراحی و تولید می شوند اینترنت پر سرعت TD-LTE شدید

ارتباط دو طرفه با اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از خدمات استفاده می کنید اینترنت پر سرعت TD-LTE می توانید از یک اتصال دو طرفه استفاده کنید ، همچنین به عنوان تکراری شناخته می شود که از دو روش مختلف استفاده می کند.

اولین تکنیک: توزیع فرکانس دیجیتال ، همچنین به عنوان FDD شناخته می شود ، از دو فرکانس کاملاً مجزا برای انتقال (بالا) و همچنین دریافت (لینک) اطلاعات استفاده می کند.

روش دوم: تقسیم زمان تقسیم معروف به D. د. Si بستگی به یک باند فرکانس واحد دارد که آن را به انتقال داده یا گیرنده های فعلی تقسیم می کند.

در حقیقت ، استفاده از توزیع فرکانس این امر را ممکن می سازد. اینترنت پر سرعت TD-LTE به شما امکان می دهد زمان اختصاص داده شده به UMP یا جریان اینترنت را به صورت تقاضا کنترل کنید ، این بدان معنی است که می توانید از طریق این روش اطلاعات ، مدیریت ، ارسال و دریافت کنید.

اپراتورهای تلفن همراه گاهی اوقات از دو فناوری FDD و TDD به طور جداگانه برای ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این امر باعث اختلال در سرویس های مختلف می شود و هر تیم می تواند از خدمات با کیفیت بالاتر بهره مند شود.

مزایای استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

موارد ذکر شده در بالا باعث سرویس می شوند اینترنت پر سرعت TD-LTE ممکن است مزایای زیر را ارائه دهد:

اولین مزیت: ظرفیت را به شدت افزایش می دهد

با توجه به نرخ انتقال داده بالا در اینترنت پر سرعت TD-LTE بنابراین ظرفیت قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات فراهم شده توسط این فناوری وجود دارد که در نهایت منجر به بهبود چشمگیر تجربه کاربر بین کاربران می شود.

سود دوم هزینه های پایین تر است.

معماری ساده و کامل اینترنت پر سرعت TD-LTE نصب و راه اندازی سریع ، آسان و کم هزینه را انجام می دهد.

مزیت سوم: انعطاف پذیری در طیف فرکانس

نسل چهارم اینترنت یا همان اینترنت پر سرعت TD-LTE این کار در فرکانسهای مختلفی انجام می شود ، پهنای باند می تواند تا 200 مگاهرتز باشد. امکان جابجایی آسان تر ، بدست آوردن ظرفیت بیشتر و همچنین نرخ انتقال بالاتر برای کاربران به دلیل بزرگ بودن بلوک فرکانس امکان پذیر است.

مزیت چهارم: تجربه کاربری بهبود یافته

درها اینترنت پر سرعت TD-LTE از قابلیت های موجود به صورت دیجیتالی از بالادست یا پایین دستی استفاده می شود و امکان استفاده از پهنای باند موجود را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران فراهم می کند و در نتیجه تجربه کاربری بهتری را به همراه خواهد داشت. خیلی آهسته

همه این مزایا در مورد است اینترنت پر سرعت TD-LTE ما اظهار داشتیم که این سرویس ضرب و شتم رقبا را در زمینه خدمات اینترنت بی سیم مانند YMX آسان می کند. از همه مهمتر ، بسیاری از موارد دیگر ، از جمله سادگی و سهولت تنظیم ، انتقال و دریافت سریع داده ها و همچنین راندمان هزینه ، بسیاری از کاربران ADSL را ساخته است اینترنت پر سرعت TD-LTE گرایش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 شب تماس بگیرید و از یک متخصص فروش شبکه مشاوره بگیرید. یا اطلاعات خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabgar پرداز ، آموزشی ویبولیتین با نام تجاری Taknet در سال 1997 تاسیس شد تا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت کند. این شرکت دارای مجوز ارتباطی ثابت است. (سروکو) این بخشی از سازمان تنظیم و تنظیم مقررات کشور است و هم اکنون کل کشور را در بر می گیرد و خدمات معتبر و با کیفیتی را به صورت 24 ساعته و 7 روز در هفته به مشتریان خود ارائه می دهد. Tech دارای هزاران مشتری فعال در زمینه اینترنت خانگی و خدمات اداری و اداری است. مدیران و شرکای Taknet Net همواره تلاش می کنند با اجرای مدیریت کیفیت و بهترین شیوه های سازمان ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را بهبود بخشند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا