اجتماعی

تکلیف دستگاه‌ها برای اعلام مشوق های حمایتی شرکت‌های دانش بنیان/استقرار۶۰ درصد شرکت‌ها در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی شهردار تهران با اشاره به ظرفیت بالای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان در استان تهران، از استقرار 60 درصد از شرکت های دانش بنیان کشور در استان تهران خبر داد. . .

حشمت الله عسگری در گفت وگو با سلام آنلاین، وی با تشریح توانمندی های شرکت های دانش بنیان در تهران گفت: در حال حاضر حدود 3400 شرکت دانش بنیان، حدود 60 درصد کل شرکت های دانش بنیان کشور در تهران مستقر هستند.

وی افزود: تهران با توجه به غنای منابع انسانی و مراکز دانشگاهی، ظرفیت های زیادی برای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان دارد. امسال طرح توسعه پارک علم و فناوری پردیس در 1000 هکتار بیش از 10 برابر وسعت موجود اجرا می شود و طرح توسعه شهرک صنعتی استان در اولویت برنامه ریزی و اجرا می شود. شرکت دانش بنیان..

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: شهرک صنعتی های تک به مساحت 200 هکتار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا می شود. همچنین حاصل چند برابر شدن شرکت های دانش بنیان در تهران در سال 1400، بومی سازی در صنعت و معدن به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار است.

وی تاکید کرد: در چند ماه پایانی سال گذشته حدود 500 میلیارد تن تجهیز ارزان قیمت برای واحدهای دانش بنیان مصوب و به بانک ابلاغ شد و این روند امسال نیز از منابع مختلف ادامه خواهد داشت.

عسگری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه همه دستگاه ها وظیفه دارند مشوق های شفاف و شفاف برای حمایت از شرکت های دانش بنیان را اعلام کنند، افزود: نهادها باید سریعاً نسبت به رصد و «پایش دانش بر مطالبات شرکت» اقدام کنند. لذا امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری دستورات مدیریت عالی را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا