اقتصادی

تولید محتوای دیجیتال توسط مخاطبان تسهیل شد

این شرکت دانش بنیان بستری را طراحی کرده است که می تواند سرعت تولید نرم افزار را برای مشتریان افزایش داده و هزینه های آن را کاهش دهد.

به گزارش سلام آنلاین. سعید مقدم آریایی، مدیرعامل دانشبانیان توضیح می دهد: هدف از راه اندازی این پلتفرم کاهش زمان و هزینه به روز رسانی نرم افزار برای کسب و کارهایی است که نیاز به ارتباط بیشتر با مخاطبان خود دارند.

وی گفت: «خب، رویکرد ما این است که به مجموعه‌دارانی که در بخش نرم‌افزار کار می‌کنند، کمک کنیم، اما بنا به دلایلی نمی‌خواهند زمان و هزینه زیادی را صرف برنامه کنند. پلتفرم ما می تواند هزینه تولید برنامه های کاربردی برای مشتریان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و در عین حال سرعت خود را افزایش دهد.

مقدم آریایی گفت: از ویژگی های این پلتفرم می توان به مدیریت محتوا و تصویر، خوانندگان اختصاصی، نوتیفیکیشن، آرشیو، کیف پول اختصاصی، پخش زنده و رقابت آنلاین اشاره کرد.

وی افزود: این طراحی نرم‌افزار با ماژول‌های متعددی که توسط ارائه‌دهندگان محتوای دیجیتال ارائه می‌شود، می‌تواند بستری را برای تیم‌های مجموعه‌سازی و تولید محتوا فراهم کند تا از قابلیت‌های مختلف این زیرساخت از جمله مشاوره، سرگرمی، پیشنهادات رقابتی استفاده کنند. آموزش در شبکه های اجتماعی و فروشگاه های عمومی.

مدیر عامل شرکت گفت: محیط ساده و عملکرد چند منظوره تولیدکنندگان محتوا را قادر می سازد تا محتوای مورد نظر خود را به صورت برنامه های کاربردی مستقل و یا به عنوان یک سرویس در قالب نرم افزارهای پیشرفته در کنار سایر برنامه ها ارائه کنند.

وی گفت: 55 فرصت شغلی در مجموعه ما ایجاد شده است. این پلت فرم یک پنجم قیمت مدل های خارجی است، اما خدمات پس از فروش آن به طور کامل برای مشتریان داخلی در دسترس است.

این فعال دانش بنیان گفت: امکان توسعه نرم افزار در قالب خدمات مستقل از جمله قابلیت هایی است که در همین زیرساخت توسعه نرم افزار وجود ندارد. ارائه دهندگان محتوا از پیش تولید تا انتشار و به روز رسانی می توانند این فرآیند را در سیستم رعایت کنند تا بتوانند محتوای مورد نظر را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا