عمومی

تولد فرانکی – سلام آنلاین

ژان کلود ون دام ، معروف به “فرانکی” ، امروز در بروکسل بلژیک در دهه 1960 متولد شد.

به گزارش سلام آنلاین اعتماد کنید وی با این مقدمه نوشت: “گفته می شود که او در دوران کودکی ورزش های رزمی را آغاز کرده است و همچنین گفته می شود که در همان سال و در اوایل نوجوانی و اوایل نوجوانی نیز قهرمانی را کسب کرد. خوب. در مورد سابقه ورزشی او و بیشتر در مورد قهرمانی او تردید کمی وجود داشت ، اما این تردیدها تأثیر چندانی بر زندگی سینمایی او نداشت.

او در اوایل دهه 1980 با یکی از دوستان خود اروپا را ترک کرد و رویای بازیگری در ایالات متحده را در سر داشت. از سال 1982 تا 1988 ، او سخت کار کرد و سختی های زیادی را متحمل شد. در ایالات متحده ، او با چاک نوریس صمیمی شد و نگهبان یکی از کلوب های شبانه اش بود. ظاهراً از طریق نوریس ، او در بسیاری از پروژه های تولید فیلم همکاری کرد ، اما به موفقیت قابل توجهی نرسید. او تسلیم نشد و تا تابستان سال 88 ادامه داد و این شانس را داشت که در یک فیلم رزمی به نام “ورزش خون” (“آرنا خون” در ایران) بازی کند.

این فیلم داستان زندگی فرانک داکس را روایت می کند که در هنگ کنگ به طور غیرقانونی شرکت کرد و رقبای کوچک و بزرگ را شکست داد. “حلقه خونین” یک شاهکار یا کمدی نیست ، اما برای طرفداران جذاب است – نه فقط برای فیلم های اکشن و هنرهای رزمی ، و شخصیت های اصلی آن را مشهور کرده است. بعد از اکران این فیلم بود که وندام به فرانکی معروف شد و فیلمش “Friniel Philim” نام گرفت.

پس از “حلقه خونین” او موفقیت خود را با فیلم هایی مانند “سایبورگ” (1989) ، “کیک بوکسر” (1989) ، “شیر شیر” (1990) ، “برخورد متقابل” (1991) و “سرباز جهان” ادامه داد. (( 1992) و تقریباً دو دهه یکی از ستاره های فیلم های اکشن و هنرهای رزمی بود. او ستاره دهه 1990 بود ، سپس رد شد و تلو تلو خورد.

در واقع ، به نظر من – وقتی در نوجوانی پوستری را به دیوار اتاقم آویزان کردم – بهترین و بدترین فیلم های او با دیگر فیلم های او در جهنم (2003) تفاوت زیادی داشت. این فیلم که توسط رینگو لام تهیه شده ، روایتی از مبارزه با سختی و استقامت و پیروزی نهایی “مردم” (که تا حدی هنر شاعر و کمان را به تصویر می کشد) است. مردی که به اتهام دروغین زندانی شده است در تاریکی ترین تاریکی ناامیدی فرو رفته است و وقتی امیدی وجود ندارد ، به ایمان چنگ می زند و قیام می کند تا برای حقوق نقض شده بجنگد. “در جهنم” همچنین بازتابی از موضوع خشونت و تفاوت های غیرقابل تشخیص آن با وحشیگری و وحشی گری آن و همچنین روایت احتمال ظلم و ستم است که از مسیر مبارزه و دگرگونی سرگردان است. تبدیل به یک فرد قدرتمند شوید. تامسون می گوید: “شپش هایی که خود را گاز می گیرند شپش سایر شپش ها هستند.”

وندام 60 ساله است و هنوز در پروژه های سینمایی فعال است ، گاهی پشت صحنه و گاهی جلوی دوربین ، اما به ندرت در فیلم های بزرگ. در سال 2012 ، او به استالونه پیوست و در قسمت دوم ستاره “استفاده نشده” بازی منفی کرد. در این فیلم هیجان انگیز گوشه ای از جذابیت سال گذشته را به یاد می آورد و برخی از خاطرات گذشته را تداعی می کند. مطمئناً دوران او به پایان رسیده است و اکنون او فقط بخشی از تاریخ صنعت فیلم و سرگرمی است و حتی زندگی او توجه زیادی را به خود جلب نمی کند ، اما به یاد دارم در آن دوران او یک الگوی کامل برای “قهرمانان” و فراتر از مردان بود. قدرت بدنی و جذابیت. “ستاره های سینما به شکل متفاوتی تقسیم می شوند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا