اجتماعی

توقف فعالیت فعالیت‌های عمرانی آلاینده/ ممنوعیت مصرف نفت کوره

معاون امور بشردوستانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل کارگروه آلودگی هوای تهران خبر داد و خواستار توقف فعالیت های عمرانی و ممنوعیت استفاده از نفت کوره به عنوان مصوبه جلسه شد. . .

زهره عبادتی در گفت وگو با سلام آنلاین، افزود: چهارمین جلسه کارگروه هماهنگی آلودگی هوا امروز (30 آبان) در محل دفتر شهردار تهران به سرپرستی چراغعلی – استاندار تهران برگزار شد.معاون امور عمرانی تهران – با حضور سایر اعضا

وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد تمامی دستگاه های عضو کارگروه نسبت به گزارش عملکرد مصوبه و گزارش اقدامات انجام شده اقدام کنند.

معاون محیط زیست استان تهران افزود: مقرر شد پلیس راهور تهران بزرگ با معاینه فنی اقدامات لازم را برای جلوگیری از تردد موتورهای بدون کنترل و خودروهای دودزا انجام دهد.

وی افزود: قرار است پلیس راهور از تردد کامیون ها در شب به جز کامیون های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد مخرب تا رفع شرایط اضطراری جلوگیری کند.

عبادتی افزود: مقرر شد تمامی فعالیت های تولیدی واحدهای تولید آسفالت، شن و ماسه و بتن تا رفع شرایط اضطراری متوقف شود. استاندار استان نیز باید برای جلوگیری از فعالیت های عمرانی که آلودگی هوا را تشدید می کند تدابیری اتخاذ کند.

وی افزود: بازرسی های ویژه، شناسایی منابع آلاینده، هشدارها، هشدارها و تدابیر قاطع اداره کل حفاظت محیط زیست همچنان مورد توجه قرار گیرد. شهرداری تهران نیز اتوبوس ها و اتوبوس ها را در ایستگاه اتوبوس مسدود کند.

عبادتی در پایان گفت: استفاده از روغن کوره در تمامی نیروگاه ها، صنایع تولیدی، معدنی و واحدهای خدماتی استان ممنوع شد. علاوه بر این، برای جلوگیری از هرگونه فعالیت ورزشی در زمین باز به دست آمده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا