اقتصادی

توصیه دژپسند به دولت رئیسی

وزیر اقتصاد و دارایی خطاب به دولت سیزدهم گفت: “برای کاهش بودجه از نفت و دانستن بودجه بر اساس مالیات ، باید بودجه کشور اصلاح شود. بسیاری. خطوط و یادداشت ها باید بررسی شود.

به گزارش سلام آنلاین ، فرهاد دژپسند در کنفرانسی برای بررسی پیش نویس قانون مالیات بر درآمد که امروز در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد ، سخنرانی کرد و در سومین سال جنگ اقتصادی تحمیلی شرکت کرد. ویروس کرونا با تلاش ویژه منتشر می شود ، شرکای مالیاتی 107٪ تأیید می کنند ، بدون اینکه مالیات دهندگان را تحت فشار قرار دهند با اطلاعات واضح که نشان دهنده جدیت و مسئولیت این افراد است.

“در سه ماهه اول سال جاری ، به دلیل اینکه کشور هنوز از درآمدهای نفتی محروم است و تأمین اوراق قرضه به درستی تثبیت نشده است ، همکاران مالیاتی ما مجبور هستند برای انجام وظایف دولت سیاست شما را به عنوان مالیات تعیین کنند. رشد اقتصادی قسمت عمده ای از افزایش هزینه های دولت را به خود اختصاص خواهد داد.

وی گفت: “ما مالیات سرمایه را برای ارائه آن به دولت جداگانه ارائه ندادیم ، كه به عنوان مجموعه كامل فرمهای صورتحساب به دولت ارائه دادیم ، اما از زمان اصلاح لایحه به طور موازی در هیئت دولت.” از بودجه ، 1400 صورتحساب مالیات مستقیم کنار گذاشته شده است اما هنوز تحت بررسی دولت است و امیدوارم دولت بعدی قانون را پیگیری کند.

دژپسند گفت: اجرای سرمایه مشمول مالیات بیش از هر مسئله دیگری مهم است ، اینکه چگونه می توان آن را به قانون تبدیل کرد تا مشکلی ایجاد نشود و اهداف ما در این زمینه محقق نشود ، اما باید توجه داشت که با فرهنگ نفت نمی توان به دست آورد این مهم نیست. اهداف سال گذشته 571 میلیارد دلار هزینه شد که تنها 12.6 میلیارد دلار از نفت تأمین شد. بنابراین اگر می توانیم در سال آینده به دنبال نفت برای تأمین مالی نباشیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از معافیت مالیاتی مربوط به فرهنگ نفت است ، افزود: 40 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور معاف از مالیات است و باید این موضوع مدیریت و سازماندهی شود. در فاکتورهای مالیاتی شخصی ، ما مکانیسم های فرار و اجتناب از مالیات ، شناسایی صحیح مودیان ، نوسازی و خاتمه ابزارها و روش های مالیاتی را در نظر گرفتیم و باید بر این موارد تأکید بیشتری شود

وی گفت: “ما نمی توانیم در مورد مالیات صحبت کنیم ، اما از این لحاظ آینده نگری نقش مهمی دارد ، که در لایحه مالیاتی خود ما زمان آینده نگری را در نظر می گیریم.” این قانون نباید عجله داشته باشد و فاکتورهای مالیاتی مستقیم باید قبل از آن اجرا شود بودجه 1401 اجرا می شود.

آقای دژپسند گفت: حرکت به سمت درآمد مالیاتی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و افزود که برای کنترل هزینه های دولت باید از یک آهن استفاده شود و دولت سیزدهم برای کاهش بودجه های نفت و پاسخ و بودجه های مبتنی بر مالیات برای بررسی تعدیلات دولت ، بودجه کشور را کاهش دهد. هزینه های مدیریت و جراحی و دیدگاه های موجود در مورد ردیف های بودجه و یادداشت های مختلف.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا