اجتماعی

توسعه کارخانه تولید اکسیژن کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ۸ میلیارد تومان اعتبار

توسعه کارخانه اکسیژن کهگیلویه و بویراحمد به 8 میلیارد دلار وام نیاز دارد

سلام آنلاین / کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: “ما از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان استقبال می کنیم.” ما برای اجرای این پروژه همکاری لازم را با سرمایه گذاران خواهیم داشت.

سید حشمت الله صمیمی دوست ، معاون اقتصادی استاندار از کارخانه اکسیژن سازی در شهرک صنعتی یاسوج بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کمبود اکسیژن برای بیماران عروقی در بیمارستان است ، اظهار داشت: در حال حاضر این زیرساخت ها در استان فراهم است.
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: “واحدهای تولید اکسیژن نیاز بیمارستان های استان را برآورده می کنند.”
صمیمی دوست با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تقاضای بیمارستان های استان کمتر از 2.5 تن است ، گفت: با 2.5 تن اکسید شبانه روزی این تقاضا برآورده شده است.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید جلیل هر روز و شب حدود 1.5 تن اکسیژن در اختیار بیماران کرونا قرار می دهد ، تأکید کرد که بقیه محصولات این کارخانه به بیمارستان های دیگر استان تحویل داده می شود.
معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بودجه لازم را برای مراقبت از بیماران و جلوگیری از قدردانی از هیپوکسی در این واحد تأمین کرده است.
صمیمی دوست در بازدید از کارخانه اکسیژن گفت که برای اجرای برنامه توسعه گیاه به 8 میلیارد توماس نیاز داریم.
وی در پاسخ به این سخنان گفت که معاون استاندار اقتصاد استان قول مساعد همکاری و اجرای این مرحله را به سرمایه گذاران داده است.
به گزارش سلام آنلاین ، روابط عمومی شهردار کهگیلویه و شهردار بویراحمد ، معاون فرماندار جزیره کهگیلویه و هماهنگ کننده اقتصادی بویراحمد سرانجام از مردم و اقشار خواسته اند که به پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی صادر شده توسط ستاد مرکزی کرونا را اجرا کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا