اجتماعی

توزیع رایگان اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری برای مبتلایان به کرونا

هیئت پس انداز بیماران از توزیع 24 ظرف 2400 لیتری و تولید کننده اکسیژن ثابت در دو روز گذشته برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب خبر داده است.

به گزارش سلام آنلاین در حال حاضر ، به دلیل پنجمین قله کرونا و شیوع سویه های دلتا ، بسیاری از هموطنان آسیب دیده از ویروس کرونا در فرایند بهبودی خود به ژنراتور اکسیژن نیاز دارند. بنابراین ، عرضه این دستگاه ها ضروری و مهم است ، بنابراین هیئت پس انداز ارزی در درمان بیماران در دو روز گذشته ، در 25 و 26 اوت 1400 ، به دلیل افزایش تعداد بیماران. با 19 کووید و اطلاعیه ها در زمینه دستگاه های بی هوازی ، 24 ژنراتور اکسیژن کانتینری رایگان توزیع شد که از این تعداد 13 دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و به عبارت دیگر 11 ژنراتور اکسیژن ثابت بود.

دستگاه اکسیژن بیمارستانی از قابلیت بالایی برخوردار است و طوری طراحی شده است که به طور شبانه روزی کار می کند و بیماران را به طور منظم درمان می کند.

از ابتدای سال جاری ، هیئت بانک پس انداز چهار دستگاه اکسیژن ساز دائمی ، 24 دستگاه اکسیژن ساز و 25 مخزن اکسیژن برای مراکز بهداشتی در سراسر کشور ارائه کرده است. بر اساس نیازها و ارجاعات معاون وزیر بهداشت ، آموزش پزشکی بصورت رایگان توزیع می شود. شارژ.

به گزارش روابط عمومی هیات ، توزیع ژنراتورهای اکسیژن برای درمان بیماران ادامه خواهد داشت و طی روزهای آینده افزایش می یابد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا