تازه های کسب و کارعمومی

تور اروپا یا آمریکا

ذهن بسیاری از افراد درگیر این موضوع است که برای تعطیلات به کجا سفر کنند. تور اروپا نوروز ۱۴۰۴ انتخاب بسیار عالی برای افرادی می باشد که می خواهند تعطیلات خود را با خاطرات خوب سپری کنند. شما می توانید با خرید تور اروپا از کشورهای واقع در قاره اروپا دیدن کنید همچنین می توانید به شهرهای این کشور ها رفته و از جاذبه‌ های گردشگری آن ها دیدن نمایید. مطمئن باشید که انتخاب تور اروپا یک انتخاب بسیار عالی و بی نظیر برای شما می باشد. پس با ما همراه باشید تا شما را با تور اروپا و نحوه برگزاری آن آشنا کنیم.

Europe or America tour

ارزانترین تور اروپا

بسیاری از افرادی که قصد خرید تور را دارند به دنبال انتخاب ارزانترین تور می باشند.‌ اگر شما نیز می خواهید توری ارزان انتخاب کنید، بهتر است از تور های ۴ شب و۵ روز خرید خود را انجام دهید. این تور ها معمولا در کشور فرانسه و اسپانیا برگزار می‌ شوند و در کمتر از یک هفته به اتمام می رسند. شما می توانید فصل هایی که تقاضای کمتری برای سفر دارند را انتخاب کنید تا بتوانید از قیمت های بسیار مناسب تور اروپا استفاده کنید. معمولا در فصل زمستان گردشگران و توریست‌ ها تمایل کمتری برای سفر به کشورهای اروپایی دارند. این موضوع به دلیل آب و هوای سرد کشور ها در فصل پاییز و زمستان می باشد.

شما می توانید از این موقعیت استفاده کنید و در این دو فصل به کشور مورد نظر خود سفر کنید. همچنین می توانید یک هتل ارزان قیمت را انتخاب نمایید. انتخاب هتل ارزان قیمت می تواند تا حدود بسیار زیادی هزینه‌ های تور شما را کاهش دهد. همچنین نوع پرواز شما نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تور می باشد. اگر نوع پرواز شما اکونومی باشد شما می توانید هزینه های تور خود را کاهش دهید.

البته می‌ توانید تمام این موارد را به آژانس هواپیمایی که قصد خرید تور از آن را دارید گفته تا بتوانید با قیمت مناسب سفری خاطره انگیز خود را شروع کنید. شما می توانید از تورهای لحظه آخری نیز خرید خود را انجام دهید. به این صورت با خرید این تورها می‌ توانید با قیمت بسیار پایین‌ تر از حد معمول تور اروپا را خریداری کنید. البته برای خرید تور لحظه آخری نیز باید از قبل ویزا را گرفته باشید. تور لحظه آخری یعنی اینکه شما باید امروز یا فردا برای سفر خود آماده باشید. برای دریافت ویزا حداکثر یک ماه زمان برای وقت دهی سفارت و یک ماه زمان نیز برای دریافت جواب ویزا لازم است.

تور اروپا ارزان

همانطور که گفتیم اگر فردی بخواهد تور اروپا را به صورت ارزان خریداری کند می تواند از تور های لحظه آخری اروپا استفاده کند. تور لحظه آخری مزیت های زیادی نیز دارد که شما می‌ توانید آن‌ها را از آژانس معتبر خریداری نمایید. یک مزیت تور لحظه آخری اروپا این است که شما می توانید بهترین قیمت را برای رزرو تور اروپا خود پیدا کنید. از مزیت های دیگر آن رزرو هتل های دو تا پنج ستاره اروپا می باشد همچنین می توانید پشتیبانی ۲۴ ساعته را نیز از آژانس داشته باشید.

شما با خرید تور لحظه آخری اروپا می توانید از تنوع فرهنگی و جاذبه زیبا های گردشگری این کشورها نیز استفاده کنید. مطمئن باشید که هر کدام از این کشورها می‌ توانند تمامی سلیقه ها را راضی کنند. به عنوان مثال شما می توانید با تور اروپا در فصل زمستان به کشورهایی مانند نروژ، سوئد، اسکاتلند و … سفر کنید و از تفریحات زمستانی آن ها استفاده کنید.

همچنین می توانید به کشور انگلستان رفته و در آب و هوای مرطوب و بارانی آن قدم بزنید. کشور فرانسه دارای هوای معتدل و طبیعت بسیار زیبا می باشد. سفر به کشورهایی مانند یونان، آلمان و اتریش می تواند سبب شود تا شما با انواع و اقسام غذا و خوراکی های خوشمزه آشنا شوید. مطمئن باشید یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات سفر شما قدم زدن در خیابان شانزلیزه و همچنین گشت و گذار در باغ گل هلند می باشد. به هیچ عنوان از دیدن بنای کاخ الحمرا اسپانیا غافل نشوید. پس اگر می‌ خواهید تمام این اتفاقات خوب را تجربه کنید بهتر است به آژانس هواپیمایی معتبر مراجعه کرده و بهترین مشورت را دریافت کنید. این آژانس می تواند شما را در رابطه با بهترین تور اروپا و همچنین ارزان ترین قیمت ها راهنمایی کند.

تور اروپا تابستان

اروپا یکی از دیدنی ترین قاره های موجود در جهان می باشد که هر سال میلیون ها نفر به آنجا سفر می‌ کنند تا بتوانند از این جاذبه ها دیدن کنند. معمولا گردشگران خارجی دوست دارند در فصل تابستان به اروپا سفر کنند. اما در نظر داشته باشید که نسبت به سایر فصل ها از هزینه بالاتری برخوردار است. همچنین در این فصل قیمت هواپیما، تفریحات، رزروهتل نیز افزایش پیدا می کند. در کنار مزایای بسیار زیادی که سفر در فصل تابستان به قاره اروپا دارد مشکلات دیگری نیز وجود دارند.

به عنوان مثال بعضی از کشورهای قاره اروپا در فصل تابستان به شدت گرم می باشند و ممکن است این موضوع برای توریست آزاردهنده باشد همچنین به دلیل اینکه اکثر افراد برای سفر فصل تابستان را انتخاب می کنند، ممکن است شما با شلوغی بسیار زیادی مواجه شوید. شلوغی خیابان ها، ترافیک های سنگین و طولانی جزو یکی از معایب سفر در فصل تابستان به اروپا می باشد.

خرید تور اروپا

اما باید گفت خرید تور اروپا و سفر به اروپا در مرداد ماه می تواند یکی از رویایی ترین و زیباترین و خاطره انگیزترین سفر های زندگی هر فرد باشد. شما می‌ توانید از تورهای ترکیبی و تکی نیز در فصل تابستان استفاده کنید. به عنوان مثال با انتخاب تور ترکیبی اروپا می توانید از چند کشور قاره اروپا دیدن کنید.

تور ترکیبی انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا جزو تورهای بسیار پرطرفدار به حساب می‌ آیند و محبوبیت زیادی در بین گردشگران و توریست‌ ها دارند. البته در نظر داشته باشید که این تور اروپا در فصل تابستان دارای هزینه بالایی می‌ باشند و مدت زمان آن نیز طولانی تر است. اما شما با خرید این تورها می توانید از تمام مناطق و بنا های تاریخی این کشورها دیدن کرده و عکس‌ های زیبا و خاطره‌ انگیزی نیز به یادگار بگیرید. معمولاً این تور ها از جمعیت کمی برخوردار هستند و گردشگران در این تورها آرامش و راحتی بیشتری دارند.

تور اروپا بهار

یکی از فصل های عالی برای خرید تور اروپا فصل بهار می باشد. در این فصل بسیار عالی و بی نظیر شما می توانید از تفریحات بسیار هیجان انگیز در فصل بهار و درون قاره اروپا استفاده کنید. به عنوان مثال کوهپیمایی در کوه های آلپ، تفریحات آبی در جزایر مختلف، قایق سواری در کانال های آبی آمستردام، رفتن به خیابان شانزلیزه و قدم زدن در آن، دیدن از خیابان جذاب ونیز در کشور ایتالیا و … جزو تفریحات بسیار عالی می باشند که شما در هنگام سفر به قاره اروپا می توانید از آن ها بهره مند شوید.

همچنین در فصل بهار می توانید از قصر باکینگهام، قلعه ادینبورگ و کلیسای نوتردام نیز دیدن کنید. آب و هوای عالی فصل بهار سبب می شود تا شما بتوانید بدون هیچ مشکلی در خیابان‌ های کشورهای اروپایی قدم زده و نسیم بهاری را بر روی پوست خود احساس کنید.

تور اروپا از تورنتو

افرادی که ساکن تورنتو کانادا می باشند می‌ توانند تور اروپا را از این شهر تهیه کنند. بسیاری از افراد کا ساکن تورنتو کانادا می باشند و اقامت این کشور را دارند دیگر درگیری و نگرانی برای دریافت ویزا ندارند. آن ها می‌ توانند به صورت مستقیم تور اروپا را خریداری کرده و به هر کشوری که دوست داشته باشند سفر کنند. البته برای این افراد تور های تکی و ترکیبی نیز وجود دارند.

اگر یک کشور خاص مدنظرشان است می توانند از تور های تکی استفاده کرده و به آن کشور سفر کنند و از تمام جاذبه های دیدنی های کشور مورد نظرشان استفاده کنند. اما اگر کشورهای مختلفی مدنظرشان است می توانند از تور ترکیبی استفاده کرده و به چند کشور قاره اروپا سفر کنند‌. پیشنهاد ما به شما انتخاب تور ترکیبی است. به این صورت می‌ توانید با یک تیر دو نشان زده و از چند کشور بسیار عالی و زیبا قاره اروپا دیدن نمایید.

تور اروپا از ترکیه

کشور ترکیه به دلیل نزدیکی که با کشور ایران دارد توانسته است جزو یکی از مقاصد اول مهاجرت ایرانیان به حساب بیاید. افرادی که در این کشور زندگی می‌ کنند می‌ توانند تور اروپا را خریداری کرده و از طریق کشور ترکیه به قاره اروپا سفر کنند. ایرانیان زیادی که در کشور ترکیه ساکن هستند در صورت دریافت پاسپورت ترکی خود می توانند مانند یک شهروند ترکی بدون هیچگونه ویزایی به بعضی از کشورهای قاره اروپا سفر کنند.

ایرانیانی که دارای پاسپورت ترکی هستند دیگر نگرانی در رابطه با دریافت ویزا و مدت زمان طولانی آن نخواهند داشت. زیرا می‌ توانند به صورت مستقیم تور ترکیبی و یا تکی خود را خریداری کرده و مستقیماً به کشورهای اروپا سفر کنند.

تور اروپا از شیراز

برای خرید تور اروپا از شیراز ابتدا شما باید ویزای خود را دریافت کنید. یک ماه مدت زمان لازم است تا شما بتوانید وقت سفارت بگیرید و بعد از آن یک ماه زمان لازم است که جواب ویزای شما ارسال شود. به طور کلی شما باید دو ماه را در نظر بگیرید تا بتوانید ویزای خود را دریافت نمایید. افرادی که پاسپورت ایرانی دارند باید ویزا دریافت کنند تا بتوانند وارد کشورهای اروپایی شوند.

ویزا در تورهای ترکیبی اروپایی

در تور ترکیبی اروپا شما همزمان به چند کشور یا چند شهر اروپا سفر می‌کنید. برای تور ترکیبی اروپا شما باید از کشوری ویزا بگیرید که ورودتان به آن شهر است. به طور مثال شما نمی‌توانید از ایتالیا ویزا بگیرید و پروازتان از تهران به فرانسه باشد. زمانی که به کشوری که از آن ویزا دارید رسیدید، می‌توانید به دیگر کشورهای حوزه شینگن وارد شوید.

مدت زمان کلی اقامت شما در تورهای ترکیبی اروپا، به اعتبار ویزای صادر شده بستگی دارد. با توجه به اینکه معمولا تورهای ترکیبی اروپا به صورت گروهی برگزار می‌شود و برای ویزا به صورت گروهی درخواست می‌کنید، شانس بیشتری برای اخذ ویزا دارید. توجه داشته باشید که با توجه به قانون ویزای کشورهای شینگن، تورهای گروهی معمولا در حوزه شینگن برپا می‌شود.

قیمت تور های ترکیبی اروپا

با توجه به تفاوت نرخ یورو و ریال ایران، تورهای اروپایی در دسته تورهای گران قیمت برای ایرانیان قرار می‌گیرد. قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل، ترانسفر، گشت‌ها و خدمات تور که هزینه آن‌ها به یورو از شما دریافت می‌شود. شما با خرید یک تور ترکیبی اروپا می‌توانید تا حد زیادی از هزینه‌های خود در سفر به اروپا صرفه‌جویی کنید.

در تور ترکیبی اروپا شما این امکان را دارید که با یک بار هزینه، همزمان از چند شهر اروپایی بازدید کنید. قیمت تورهای ترکیبی براساس قیمت بلیط هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت، ترانسفر بین شهری (مترو، پرواز) و شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید، تعیین می‌شود.

رایج‌ترین تورهای ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی اروپا معمولا در 2 یا نهایتا 4 کشور اجرا می‌شود. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، با توجه به قانون ویزای شینگن، معمولا تورهای ترکیبی اروپا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می‌شود که شما با اخذ ویزای شینگن، می‌توانید به 27 کشور وارد شوید. برخی از کشورهای اروپایی به سختی برای اتباع ایران ویزا صادر می‌کنند اما در تور گروهی به راحتی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. آلمان و هلند از جمله این کشورها هستند اما در تور ترکیبی فرانسه، آلمان و هلند که ویزای شینگن شما از مبداء کشور فرانسه صادر می‌شود می‌توانید با همان ویزا به آلمان و هلند هم بروید..

دکمه بازگشت به بالا