اجتماعی

تهدید دو لبه کرونا برای بیماران قلبی

سلام آنلاین / بوشهر یک متخصص بیماریهای عفونی گفت: “در طی بحران کووید 19 ، بیماران قلبی عروقی با شمشیر دو لبه روبرو می شوند و نه تنها به انواع ویروسی شدید و عوارض جدی حساس هستند ، بلکه نیاز به مراقبت دارند.” سلامتی نیز به دلیل ترس. ” این کار را به موقع انجام ندهید.

“بیماری های قلبی عروقی اکنون علت اصلی مرگ و میر در جهان است و سالانه بیش از هفده میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل بیماری های قلبی عروقی می میرند ، که معادل “31٪ مرگ های جهانی و نیمی از کل مرگ ها.” مرگ بر اثر بیماری های غیرواگیر.

وی افزود: “ضربان قلب معنای واقعی زندگی را نشان می دهد ، بنابراین حتی افراد مبتلا به فلج مغزی هنوز زنده هستند ، بنابراین مراقبت از قلب مهمترین فعالیت است.”

وی گفت: بیشتر مرگ های مربوط به بیماری کرونا به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب یا سکته مغزی ، یک عامل خطر عمده برای فشار خون بالا و قند خون بالا است. و الکل ، رژیم غذایی نامناسب ، چاقی و آلودگی هوا. .

یک متخصص بیماری های غیرواگیر در دانشگاه علوم پزشکی بات گفت: در طول 19 بحران بیماری کووید ، بیماران قلبی عروقی با شمشیر دو لبه روبرو می شوند. آنها به دلیل ترس به موقع مراقبت های بهداشتی خود را دریافت نمی کنند.

سالمي تاكيد كرد: براساس اطلاعات جمع آوري شده از افرادي كه با آزمايش مثبت تاج جان خود را از دست دادند ، مشخص شد كه 26٪ آنها بيماري قلبي عروقي و 33٪ فشار خون دارند. با این حال ، حدود 20٪ از کسانی که فوت کرده اند ، بیماری زمینه ای ندارند.

وی افزود: “هر ساله روز جهانی قلب در روز سه شنبه ، 29 اکتبر 2020 (مطابق با 29 سپتامبر 2020) جشن گرفته می شود و هدف آن این است که بدانیم مردم چگونه می توانند انتخاب کنند.” یک سبک زندگی سالم و برخی تغییرات ساده ، مانند معاینات منظم فشار خون ، کلسترول و قند خون. با عدم استعمال سیگار یا نوشیدن الکل ، داشتن رژیم غذایی سالم ، ورزش و حفظ وزن طبیعی از سلامت قلب خود مراقبت کنید.

شعار امسال روز جهانی قلب این است که “سازمان بهداشت جهانی” قلب خود را با آنچه انتخاب می کنید سالم نگه دارید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا