عمومی

تمهیدات روبیکا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

روبیکا، بزرگترین و جامع ترین شبکه اجتماعی ایران، جایگاه ویژه ای را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در نظر گرفته است.

به گزارش سلام آنلاین، روابط عمومی روبیکا اعلام کرد: با راه اندازی برنامه و فعالیت تریبون داخلی برای فراهم کردن بستری برای تبلیغات و اطلاع رسانی به نامزدهای انتخابات شورای اسلامی، این مجمع ابزار ویژه ای در اختیار آنها قرار داده است.

بر اساس این اطلاعیه، روبیکا دارای چندین ویژگی از جمله «معرفی نماینده»، «امکانات ارتباط اینترنتی»، «بخش اطلاعات»، «تخصیص کد دستوری»، «اتاق چت صوتی»، «پیامک» و «علامت آبی برای کانال “در نظر گرفته شده است که داوطلبان به راحتی می توانند تبلیغات و اطلاعات خود را انجام دهند.

داوطلبان می توانند برای معرفی خود به مردم حوزه انتخابیه کانال رسمی در روبیکا راه اندازی کنند.

سپس مردم می توانند با مراجعه به کانال رسمی کاندیدای شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان های کشور به عضویت کانال کاندیدای مورد نظر درآیند و از برنامه و پیام وی مطلع شوند.

همچنین «امکان ارتباط تصویری آنلاین» از دیگر ویژگی هایی است که روبیکا برای نامزدهای انتخابات مجلس تدارک دیده است.

همچنین روبیکا بخشی را با عنوان «اطلاعات مجلس» طراحی و تنظیم کرد که علاقه مندان می توانند از آخرین اخبار مربوط به انتخابات شورای اسلامی مطلع شوند.

طبق اطلاعیه روبیکا، تمامی نامزدهایی که کانال خود را در این پلتفرم ایجاد کنند، علامت آبی دریافت خواهند کرد.

روبیکا به تمام 14000 نامزد انتخابات پارلمانی اعتبار رایگان ارائه می دهد که می توانند پست های خود را در مسنجر بگیرند و به حوزه های انتخابیه خود پیام ارسال کنند. همچنین با ارائه کد دستوری (USSD) به داوطلب، لینک کانال آنها در پیام رسان روبیکا برای مردم حوزه ارسال می شود.

اتاق های گفتگوی صوتی نیز یکی دیگر از ویژگی های جامع و منحصر به فرد روبیک است که به نامزدهای انتخابات مجلس ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا