استان ها

تمرینات شدید عامل پیروزی بر نفت عراق/ لزوم حضور هواداران بیشتر در تالار بسکتبال آزادی

سلام آنلاین/ گلستان کاپیتان تیم بسکتبال شهر گرگان، هواداران گلستانی را هوادار تیم سیزدهم دانست و گفت: فراهم کردن شرایط برای حضور بیشتر هواداران گرگانی در سالن بسکتبال آزادی الزامی است.

مهران حاتمی در گفت وگو با سلام آنلاین، تداخل دیدارهای داخلی با مسابقات بسکتبال باشگاهی غرب آسیا باعث شد که شروع خوبی در بازی های آسیایی نداشته باشیم.

مربی بسکتبال شهرستان گرگان ارتباط و همکاری خوب مسئولان تیم با کادر فنی و بازیکنان را یکی از عوامل کسب نتایج خوب در بازی های غرب آسیا دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست. برای کسب نتایج قابل قبول در ادامه بازی..

وی در خصوص نحوه بازی بازیکنان در بازی امروز گفت: وظایف هر بازیکن به طور جداگانه توضیح داده شده و می توانند وظایف مشخص شده را در زمین انجام دهند.

حاتمی عملکرد بهنام لاخاری را قابل قبول دانست و گفت: لخاری بازیکن بزرگی است و عملکرد چشمگیر او در دفاع زمینه ساز یک پیروزی ارزشمند در این دیدار است و انجام درست کار برای او واقعا مهم است.

وی تمامی دیدارهای باشگاهی آسیا را سخت خواند و افزود: قطعا با تمام توان به زمین می رویم، قدرت ما در بازی برگشت مقابل لبنان است.

مربی مدرسه گرگان در ادامه با بیان اینکه هواداران گلستانی هوادار تیم سیزدهم هستند، بیان کرد: در بازی امروز همه آنها را گذاشتند و در شرایط سخت هوادار این تیم هستند.

وی با تاکید بر اینکه می خواهیم این بازی در گرگان و در حضور هواداران برگزار شود، افزود: اکنون امکان پذیر نیست، امیدواریم مسئولان تیم شرایط را برای حضور بیشتر تماشاگران و هواداران فراهم کنند، تعداد زیادی در سالن جایی که بازی برگزار می شود تا سالن برای بازی بعدی پر شود.

تیم بسکتبال گرگان در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی باشگاه های غرب آسیا عصر چهارشنبه 23 دی ماه 1401 از ساعت 16:30 میزبان نفت عراق است که سالن بسکتبال آزادی با نتیجه یک بر یک میهمان خود را شکست داد. امتیاز 110-69.

نمایندگان گلستان با این پیروزی پنج امتیازی شدند و موقتاً به صدر گروه B صعود کردند و نفت عراق، الریاضی لبنان و الکرامه سوریه دوم تا چهارم گروه شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا