تمجید چمران از تلاش تیم حقوقی شهرداری تهران برای بازپس‌گیری پروژه باملند

تمجید چمران از تلاش تیم حقوقی شهرداری تهران برای بازپس‌گیری پروژه باملند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم مدیریت یکپارچه برای توسعه منطقه گردشگری چیتگر تاکید کرد.

به گزارش سلام آنلاین. مهدی چمران در بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و مجموعه بام لند، گفت: تلاش حقوقدانان تهرانی در روند بازپس گیری پروژه بام لند قابل توجه است و باید حقوق شهر و شهرداری را حفظ کند. بالای لیست همه مدیران شهری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به توانمندی های موجود در مناطق گردشگری بام لند و چیتگر افزود: توسعه اقامتگاه های گردشگری چیتگر به منظور بهره مندی از ظرفیت های کامل گردشگری شهری نیازمند مدیریت، هماهنگی و ساماندهی بدون توسعه است محکوم به فناست توجه ویژه به تحقیق و توسعه در واحدهای اقتصادی و تجاری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به تجربه موفق توسعه پروژه های گردشگری در شهرهای ایران، گفت: نمونه های موفق گردشگری در ایران و سایر شهرهای ایران وجود دارد و می توان با راه اندازی گردشگری چیتگر را توسعه داد. یک مدل اقتصادی.» و سرمایه گذاری های موفقی انجام دهید.

چمران با اشاره به بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: افراد زیادی به سرمایه های راهبردی تهران آسیب می زنند.

حسین خرم جاه، مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران در این بازدید از توجه ویژه شورای اسلامی شهر تهران به بام لند و دریاچه شهدایی در خلیج فارس، پایتخت گرانبهای تهران که از این شهر خارج شده است، تشکر کرد عرصه و ساختمان ها و ساختمان های عمومی ولسوالی باملنگ و وضعیت کنونی مناسب مردم نیست.

در این نشست، مجید قادری آذر، رئیس هیئت مدیره نوازی و عمران چیتگر نیز گزارشی از روند بازیابی بام لند و اقدامات اساسی زیرساختی ارائه کردند و گفتند با پیگیری های انجام شده در هفته گذشته، پس از 10 سال از زمان راه اندازی. بام لند به آبرسانی شهر متصل است و مسائل تاسیساتی و زیربنایی ساختمان برطرف شده است.

قدری آذر افزود: مشکل اصلی ساکنان، گردشگران و گردشگران باملند، مشکل پارکینگ و تردد زیاد در جاده های اطراف بام لند است و این امر مستلزم اهتمام جدی به مدیریت شهر برای ساخت، تامین و تجهیز آپارتمان ها و چند طبقه است پارکینگ های اطراف دریاچه و باملن.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا