عمومی

تلف‌شدن پرندگان در ساحل شهرستان گناوه/ علت در حال بررسی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کامبیز عبدالهی در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت که “پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تلف شدن برخی پرندگان در سواحل گناوه ، این موضوع بلافاصله در دستور کار اداره قرار گرفت.”

مدیر اداره حفاظت محیط زیست منطقه گناوه افزود: برای بررسی این موضوع کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست منطقه گناوه به محل اعلام شده اعزام شده و منطقه را مورد بازرسی و بازرسی قرار دادند.

وی گفت: تحت نظارت کارشناسان این دفتر از ساحل گناوه ، تعداد کمی از پرندگان گمشده در فاصله حدود شش تا هشت پرنده از دست رفته هر 800 تا 1000 پراکنده شدند. که مدتها پیش ناپدید شد. آنها بافت اصلی خود را از دست داده و از دست داده اند.

وی گفت: پس از رصد ساحل ، اجساد پرندگان مرده كه توسط كارشناسان این اداره پیدا شده بود ، جهت بررسی علت مرگ به اداره دامپزشكی گناوه تحویل داده شد.

علل مرگ پرندگان در ساحل گناوه در دست بررسی است

عبداللهی افزود: این احتمال وجود دارد که این پرندگان به دلیل باقی مانده سموم دفع آفات تلف شده باشند اما علت نهایی مرگ این پرندگان پس از بررسی توسط دامپزشک اعلام می شود.

مدیر بخش حفاظت از محیط زیست شهرستان كنوی تأكید كرد كه از همه ساكنان محترم و شوراها و روستاهای منطقه جاوه تقاضا می شود در هنگام مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت به اداره محیط زیست شهرستان گزارش دهند.

علل مرگ پرندگان در ساحل گناوه در دست بررسی است

اخبار مربوط به مرگ پرندگان اهلی طی روزهای اخیر در سواحل گناوه در اینترنت پخش شده است.

دکمه بازگشت به بالا