اقتصادی

تلاش طلا برای جبران ریزش قیمت سنگین هفته جاری جواب نداد

طلا در معاملات جهانی روز جمعه در میان نگرانی ها درباره رکود اقتصادی کاهش قابل توجه Q3 کمی رشد کرد اما در شرف ثبت بزرگترین افت هفتگی خود از آن زمان است. از سپتامبر

به گزارش سلام آنلاین ، هر اونس طلا برای تحویل فوری با 0.2 درصد افزایش به 879 دلار و 11 سنت رسید اما از ابتدای هفته 3.7 درصد افت کرده است.

هر اونس آتی ایالات متحده با 0.2٪ افزایش به 1،877.10 دلار رسید. این بازار شب گذشته با قیمت 18.30 دلار بسته شد و در 0.73 دلار بسته شد ، با 30 سنت افزایش یا 0.6 درصد بسته شد.

هر اونس طلا روز دوشنبه پس از اعلام Pfizer Pharmaceuticals که واکسن Covid 19 آن بیش از 90 درصد موثر است ، 4.6 درصد کاهش یافت که بالاترین افت روزانه از 11 آگوست است. پیشرفت های اخیر در زمینه تولید واکسن ، چالش لجستیکی توزیع صدها میلیون دوز واکسن را پس از تولید برجسته کرده است.

به گفته ادوارد مایر ، تحلیلگر بازار ، تغییرات آب و هوایی اندکی اتفاق افتاده است و مردم دریافته اند که تحویل واکسن Covid 19 سال طول خواهد کشید و در عین حال به یک بسته محرک فوری نیاز دارد. اما این واقعیت که در حال حاضر هیچ بسته محرک مالی وجود ندارد ، باعث افزایش قیمت ها می شود. اگر كنگره آمریكا بسته كوچك را تصویب كند ، از این طلا بهره مند می شود.

دموکرات های کنگره خواستار مذاکره مجدد در مورد بسته نجات چند میلیارد دلاری شده اند ، اما جمهوری خواهان چنین رویکرد گران را رد کرده اند. در همین حال ، مقامات فدرال رزرو ایالات متحده و بانک مرکزی اروپا هشدار دادند که چشم انداز اقتصاد همچنان نامشخص است.

به گزارش رویترز ، میزان عفونت در 13 ایالت آمریکا طی دو هفته گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته است و تعداد موارد در سراسر جهان به بیش از 52 مورد رسیده است. 45 میلیون ، نشانگر نیاز به اقدامات محرک مالی اضافی.

به گزارش رویترز ، شاخص دلار در معاملات روز جمعه پایدار بود اما در حال افزایش 0.8 درصدی هفتگی بود.

در سایر فلزات گرانبها ، هر اونس هزینه تحویل فوری 24.22 دلار است. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری 0.7 درصد افزایش یافت و به 885.60 دلار رسید. هر اونس پالادیوم با افزایش 0.5 درصدی به 2444 دلار و 45 سنت رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا