تقویت کیفیت شبکه از اولویت‌های اصلی من است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بدون اغراق اگر بگوییم LCT شریان حیات اینترنت کشور است. از این رو با توجه به وعده رئیس جمهور به ملت و دغدغه های نمایندگان مردم، در اولین روز کاری از مرکز بازدید کردم و ارتقای کیفیت شبکه از اولویت های کاری من و همکارانم خواهد بود.

بهبود کیفیت شبکه یکی از اولویت های من است

به گزارش سلام آنلاین، ستار هاشمی صبح امروز طی مراسمی با حضور افرادی همچون وزیر ارتباطات سیزدهم و نمایندگان مجلس به طور رسمی کار خود را در وزارت ارتباطات آغاز کرد. وی پس از مراسم استقبال، جلسه ای را برای تشریح فعالیت های سه سال گذشته و آخرین وضعیت حوزه ارتباطات تشکیل داد و وزیر ارتباطات به تشریح موضوعات و اولویت های کاری خود در وزارت ارتباطات پرداخت. .

ستار هاشمی پس از پایان این مراسم از مرکز سورتینگ و مبادلات پستی کشور بازدید کرد و پس از بررسی روند اجرای فرآیندها و عملیات پستی به ویژه تهیه و تحویل گذرنامه زائران اربعین به پردیس انقلاب اسلامی رفت. وزیر ارتباطات در این بازدید از روند اجرای فرآیندها و عملیات پستی به ویژه تهیه و تحویل گذرنامه برای زیارت اربعین بازدید کرد.

هاشمی همچنین ضمن بررسی بخش‌های مختلف از جمله تحلیل شیفت مکانیکی و تحلیل پاکت هوشمند، با کارکنان این بخش‌ها مسائل و موانع را بررسی کرد.

وی در زیر با حضور در اداره پست مرکزی منطقه پست جنوب غرب با مراجعین و مشتریان دریافت کننده گذرنامه گفتگو و همچنین از روند ارسال و تحویل پاسپورت بازدید و ارزیابی کرد.

در ادامه، معاون وزیر ارتباطات از ساختمان انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت بازدید و از این ساختمان مخابرات بازدید و از کار در این زمینه بازدید کرد.

وی در همین راستا چندی پیش با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی درباره بازدید امروز خود گفت: در اولین ساعات کاری به جمع پرسنل زحمتکش و محترم شرکت ملحق شدم. عملیات مرتب سازی و تحویل بدون تعطیلی در همه روزهای سال ادامه دارد. امروز تحویل گذرنامه ویژه زائران اربعین حسینی (ع) با همت پرسنل پست شریف در حال انجام است.

وی همچنین گفت: اگر بگوییم مرکز LCT شریان حیات اینترنت کشور است، اغراق نیست. با توجه به وعده رئیس جمهور به ملت و دغدغه های نمایندگان مردم در اولین روز کاری از مرکز بازدید کردم.

هاشمی تاکید کرد که ارتقای کیفیت شبکه یکی از اولویت های من و همکارانم خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا