عمومی

تغییر شرایط فعلی کشور، تلاش جهادی و شبانه روزی می‌خواهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بر اساس دستورات مخلص الائمه خبرنگار آنلاین به فرمانداری ساوه که عصر پنجشنبه در محل فرمانداری انجام شد، شرایط عمومی کشور برای بزرگان و حاکمان کشور روشن است و آینده اقتصادی و اجتماعی خوب است. .” ما می توانیم نقاشی کنیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی، تورم و نرخ بهره وری موارد زیر نشان دهنده شرایط حاکمیت دولت سیزدهم بر کشور است و حداقل تا سال 1403، بخش عمده ای از درآمدهای کشور صرف پرداخت های فرعی در سال گذشته می شد و اقتصاد را تحت فشار قرار می داد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: در آینده سه عنصر این نمایه آینده مطرح می شود. وزن گذشته، فشار فعلی و کشش آینده سه جزء هستند. آه تو آیا کسی است که مسیر ما به آینده را تبیین می کند و همه تغییرات برای ارتقای طرح و ارتقای سطح جامعه و واحدهای استانی به معنای این سه عنصر است و نمی توان آنها را از هیچ کدام جدا کرد، اما باید فکری کرد. . از نحوه کنار هم قرار دادن آنها فرصت استفاده کنید.

مخلص الائمه گفت: «وضعیت کنونی کشور مستلزم تلاش شبانه روزی جهادی است. ما می خواهیم با جابجایی و کار شبانه روزی نگرانی های برخی افراد را برطرف کنیم.

وی افزود: «امسال دولت جدید بر مبارزه با بیماری های قلبی عروقی و واکسیناسیون الهی تمرکز کرده است.» لطف خداوند توفیق بزرگ و یک رکورد بین بین المللی ما تحت تاثیر قرار گرفته ایم و همچنین کاهش بیکاری به دلیل بیماری عروق کرونا ویروس داشته ایم. اگرچه وضعیت قلبی عروقی شکننده است، اما امیدواریم به اوج بعدی نرسد.

وی گفت: سال آینده تمرکز و تمرکز بر رشد اقتصادی خواهد بود. رشد اقتصادی کشور در سال 1401، 8 درصد بوده که رقم قابل توجهی است، در حالی که استان 8 درصد، 7.2 درصد بوده است.

مخلص الائمه گفت: در فرمانداری ولایت کندل با اصلاح ساختار بودجه در سال آینده قدرت خوبی در اختیار استانداری و ادارات اجرایی و عمومی شهرستان و به عنوان مرجع مرکزی قرار خواهد گرفت. ولایت کندل روی ظرفیت ساوه حساب باز کرده ایم».

وی افزود: ساوه که قطب اقتصادی استان است در کنار مشکل ظرفیت صنعتی، اقتصاد و نزدیک به پایتخت است.

دکمه بازگشت به بالا