اجتماعی

تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران رای آورد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با شناسایی و دریافت خسارت و حمل بار اضافی در تهران موافقت کرده اند.

به گزارش سلام آنلاین. در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران ، لوایح شناسایی و دریافت خسارت و حمل کامیون های اضافی در تهران و مجمع عمومی شرکت های اتوبوسرانی تهران و حومه در دستور کار است. در ابتدا لایحه شهردار تهران در خصوص شناسایی و دریافت خسارت و حمل بار اضافی در تهران مورد بررسی قرار گرفت.

محمد علیخانی ، رئیس کمیسیون حمل و نقل ، گزارش کمیسیون خود را در مورد این لایحه ارائه کرد و گفت: “این مقاله با استفاده از تجربه سایر شهرها از آسیب های نامحسوس ناشی از حمل بارهای سنگین بر روی پل ها و ساختمان ها جلوگیری و کاهش می دهد. “این به میزان 1000 میلیارد تن انجام شده است.

وی افزود: در جدول ، با توجه به وزن وسیله نقلیه و اضافه بار ، میزان خسارت وارده به پل و محل عبور آن مشخص می شود.

گزارش کمیسیون به رای گذاشته شد و با 18 رأی موافق تصویب شد.

جلسه عمومی همان شرکت را برگزار کنید

بر اساس این گزارش ، مجمع عمومی شرکت های اتوبوسرانی تهران و حومه در حیاط شورا برگزار شد و محمد الکیهان قانون را تشریح کرد و گفت: “طبق تصمیمی که در جلسه داخلی کمیسیون حمل و نقل به منظور . برای افزایش سرمایه از سی و سه میلیارد ریال به مبلغ سی و چهار هزار و یکصد و سی و هشت میلیارد ریال از کمک ساخت و ساز تهران و مبلغ 25 هزار و 269 میلیارد ریال از کنترل مازاد دارایی ها (فقط در طبقه همکف) ، کل افزایش سرمایه 270،000 و 107 میلیارد ریالی تصویب شده است.

سرانجام گزارش کمیته عمران در مورد جذب سرمایه شرکت اتوبوسرانی به رای گذاشته شد و با 18 رأی موافق تصویب شد.

اجرای پروژه اتصال منطقه بزرگراه ایما و پل پارک آیت الله هاشمی رفسنجانی.

به گزارش سلام آنلاین ، پس از جلسه ، پیش نویس قانونی فوری که به شهرداری تهران اجازه می دهد پروژه های عمرانی (پیوندها و مناطق مجاور بزرگراه آل علی ، ملاحظات زندگی) واقع در منطقه 8 و پل پارک ایاپولا در منطقه دوم رفسنجانی تحت تحقیق است.

در پاسخ ، صباح صبوری دیلمی ، معاون فنی و عمرانی معاون فنی و امور عمرانی تهران گفت که ساخت و ساز این شهر به اتمام رسیده و تنها پروژه بزرگراه سبت – روزیدی به اتمام رسیده است. اما بسیاری از پروژه های جدید از جمله ترمیم آسیب های بزرگراه ها به محلات شناسایی شده اند. به عنوان مثال ، بزرگراه ایما منطقه سبلان را به دو قسمت تقسیم می کند و پروژه این بخش ایجاد منطقه ای مانند پل (پل باغ) برای اتصال دو قسمت منطقه است.

وی افزود: “برای این کار مناقصه ای انجام شده و هزینه آن فراتر از اختیار شهردار است ، بنابراین یک راه حل لازم است.”

مسجد جامعی همچنین در مورد این موضوع صحبت کرد: بزرگراه ایما در بسیاری از نقاط خسارت وارد کرد. باید یک مطالعه اجتماعی برای پروژه انجام شود و ما باید قربانیان را در نظر بگیریم.

علی آتا ، یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران گفت: “برنامه های این پروژه مدت هاست که ارسال شده و اجرای آن به حالت تعلیق درآمده است.” سخنان مسجدجامعی درست است ، اما مشکلات ما تمام شده و پروژه مدتهاست که فاش شده است.

سرانجام این لایحه به صورت فوری به رای گذاشته شد و با اکثریت 14 رأی تصویب شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا