عمومی

تعیین تکلیف بیش از ۸ میلیون هکتار از اراضی کشور

مطابق بانک اطلاعات رسانه ها.

در این گفت و گو با ساعت 18:30 ، “فریشیا-جود” در مصاحبه ای اظهار داشت: “کلیه سرزمین های کشور که در یک رجیستر هستند ، مشمول قانون حذف دخالت اراضی هستند.” .

معاون وزیر توسعه و مدیریت اراضی درباره اقدامات برای حل و فصل اختلافات زمین گفت: “از زمان اجرای قانون مداخله ، مداخله همزمان با تعدادی از برچسب های مورد اختلاف توسط شهروندان و دولت بوده است. حقوق یا ثبات مالکیت دولت بیش از 400 کارگروه دارد. این شهر تأسیس شده و کمیسیون های استانی و کارگروه های مرکزی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

فرید سییدی نژاد افزود: “در سال 1994 ، کنگره قانونی را برای از بین بردن همپوشانی و همپوشانی ، از بین بردن همپوشانی و جلوگیری از همپوشانی و تصویب قانونی در رابطه با زمین های کشاورزی تصویب کرد.”

وی به ملی شدن جنگلداری در دهه 40 اشاره کرد و افزود: “از آن زمان مرزهای مردم و سرزمین های ملی مشخص شده و به مالکیت جنگل ها تفکیک شده است.”

معاون وزیر توسعه اراضی و مدیریت اراضی: عدم هماهنگی بین سازمان های دولتی منجر به تصرف اراضی برخی افراد شده است. وزارت جهاد کشاورزی با کمک واحد ثبت املاک و اسناد دولتی ، عامل اصلی تخصیص اراضی ، حفاظت از کاربری اراضی و حمایت از دخالت اراضی کشاورزی است.

وی گفت: “از سال 1394 تا 1398 ، کمیسیون های شهرداری و استان با 8.5 میلیون هکتار زمین یا پروانه و معافیت از جمعیت در قالب 8000 برچسب رسیدگی کردند.” در این تحقیقات ، تقریباً 480،000 هکتار از اراضی ملی از ابتدای سال (2015) تا پایان ژوئن 2015 برای اعتراض به اجرای مقررات موازی به مردم واگذار شده است.

معاون وزیر توسعه و مدیریت اراضی گفت: بزرگترین مسئله در بحث تبدیل زمین های کشاورزی به اراضی غیر کشاورزی ، تعدد و تضاد قوانین و عدم تناقض دستگاه های اجرایی در اجرای هر بخش است. برخی معتقدند پروانه صادر خواهد شد. “

دکمه بازگشت به بالا