اجتماعی

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ۱۱ مرکز استان و شهرهای قرمز کرونایی

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده است که با تشدید کرونا ، 11 نقطه قرمز و پلاک بسته خواهد شد.

در مصاحبه با سلام آنلاین سردار سید کمال هادیانفر طبق تصمیم ستاد علیه کرونا در مورد تعطیلی مراکز شماره و پلاک در وضعیت تصلب شرایین ، وی اظهار داشت که مراکز مجوز در 11 مرکز در تهران ، البازار ، اصفهان ، فاس ، اسلام ، چارامالا و بختیری ، زنگبار ، مقدونیه ، لرستان ، برهه و آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی افزود: مراکز تبادل پروانه در سایر شهرهای کشور که توسط ستاد ملی کرونا وضعیت آنها قرمز اعلام شد نیز بسته شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در مورد اعتبار وکالت نامه برای انتقال و تعویض پلاک ها اظهار داشت: طبق سازش قبلی ، تعداد روزهای تعطیلی مرکز شماره به تاریخ اعتبار وکالت نامه افزایش می یابد وکیل .

وی همچنین با اشاره به افزایش تعداد قرارهای آنلاین که از مرکز تماس دریافت کرده اند ، خاطرنشان کرد: تمام قرارهای انجام شده در تعطیلات مرکز لغو شده است و مشتریان باید پس از بازگشایی نسبت به انتصاب اقدام کنند.

هادیان فر گفت: “تا زمانی که این شهر در یک وضعیت قرمز قرار داشته باشد ، هرگونه آزمون نظری با اجماع ممنوع خواهد شد. در واقع ، در تهران کلاس های اینترنتی در حال تست و دانش آموزان در حال آزمایش هستند.” در صورت آموزش عملی رانندگی ، اگر مربی ، ناظر و مربی باید از پروتکل بهداشتی پیروی کنند و وسیله نقلیه دارای سپر و سپر و دستکش باشد منعی ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به دانشجویانی که کارت آنها در روز تاج قرمز منقضی شده است ، گفت: “این افراد نباید نگران این وضعیت باشند.” انشا Godالله ، با تغییر وضعیت قرمز به نارنجی ، مدت اعتبار کارت های آنها برابر با تعطیلات قرمز ، تمدید و آزمون های مربوطه از آنها حذف می شود.

هادیان فر تأکید کرد: تردد در شهرهای قرمز و نارنجی محدود شده و این ممنوعیت از ساعت 10 شب تا 3 بامداد برای کلیه شهرهای کشور اعمال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا