بین الملل

تصویب اولین قانون درباره غیر مسلمانان در امارات

به گفته منابع اماراتی، رئیس جمهور ابوظبی قانونی را در مورد مشاهده وضعیت شخصی غیرمسلمانان در ابوظبی تصویب کرده است.

به گزارش سلام آنلاین، خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد که خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات و فرماندار ابوظبی، قانونی را برای تنظیم وضعیت شخصی غیرمسلمانان در امارات صادر کرده است. .

وام گفت: «هدف این قانون ارائه یک مکانیسم قضایی منعطف و پیشرفته برای حل و فصل اختلافات بر سر وضعیت شخصی غیرمسلمان شما و در نتیجه تقویت جایگاه امارات متحده عربی و رقابت جهانی است.

بر اساس این گزارش، این قانون با هدف تحقق رهبری امارات متحده عربی در تصویب اولین قانون مدنی برای تنظیم امور خانواده های غیرمسلمان مطابق با بهترین شیوه های بین المللی و تضمین حقوق غیرمسلمانان است.

قانون جدید اولین قانون آن در جهان است. زیرا در مورد کوچکترین جزئیات زندگی خانوادگی غیر مسلمان صحبت می کند.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه پس از مطالعه و تجزیه و تحلیل و همچنین یافتن راه حل های حقوقی پیشرفته که چترهایی را ارائه می دهد، برای حل و فصل اختلافات خانوادگی راه حل های نوینی برای مسائل فردی غیرمسلمانان مطرح شده در دادگاه ارائه کرده است. به شیوه ای انعطاف پذیر و مطابق با بهترین شیوه های جهانی.

مقامات اماراتی همچنین اعلام کردند که دادگاه ابوظبی اولین دادگاه تخصصی را برای رسیدگی به پرونده‌های خانواده‌های غیرمسلمان ایجاد کرده است و تمامی فعالیت‌ها به زبان‌های عربی و انگلیسی برای تسهیل درک خارجی‌ها از روند دادگاه و افزایش شفافیت در دادگاه در دسترس خواهد بود. قوه قضاییه ..

قانون امارات در مورد وضعیت شخصی به ازدواج، طلاق، ارث و سایر مسائل شخصی می پردازد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا