حوادث

تصمیم جدیدی برای بازگشایی دانشگاه‌ها اتخاد نشده است

آفتابنیوز :

“محمدرضا آهنچیان” مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مورد بازگشایی دانشگاهها و حضور اختیاری دانشجو گفت: این موضوع هنوز در مرحله از فرایند تصمیم گیری وزارت علوم تا به این لحظه است همان نظر قبلی است و این موضوع پوشش داده شده است با نظر ستاد ملی برای مقابله با کرونا است. اگر این کارکنان اعلام کرد که این دانشگاه امروز در ماه رمضان دوباره باز ، وزارت علوم و پس از آن برنامه ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد کلاس های دکتری, معاون آموزش وزارت علوم, دانشگاه ها, اسامی که مبتنی بر حفظ سلامت و ارائه کارت سلامت از دانش آموزان که, نوشتن, که در حقیقت از این طریق امکان حضور دانش آموزان در آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی وجود دارد. در مورد سایر قطعات از فرایند تصمیم گیری نشده است, آموزش از راه دور همچنان ادامه دارد.

آهنچیان پاسخ به این سوال که الزامی است عدم شرکت در کلاس های دانشگاه مشکل این بود که کارکنان در برخورد با تاج مطرح شده در این باره مذاکرهای با وزارت علوم بود. گفت: این مشکل به تازگی اعلام کرد و وزارت علوم در عین حال تمرکز و تصمیم گیری است.

رئیس دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: تعدادی از استان های ما در وضعیت قرمز و تعدادی از استان ها در وضعیت سفید است و…. بنابراین انجام نمی شود بیش از همه از آنها تصمیم گیری دستگاه است که به تصویب رسید به دلیل آن می تواند این استان از دانش آموزان سفید به استان red GO یا بالعکس که این امر می تواند بسیاری از خطر عواقب.

وی افزود: این دانشجویان در دوره تحصیل در دانشگاه ها و خوابگاه و غیره. اتاق ناهار خوری و یک مرکز تناسب اندام نیاز است که این فرایند باعث می شود من خوردن پروتکل cellpadding اجتماعی خواهد شد. این تصمیم گرفته شده است اما تصور من این است و به نظر می رسد که به همین دلیل دانش آموزان در کل کشور و بازی آنها را. بعید می دانم اجازه دهید نگه دارید در کلاس های حضوری نشان داده خواهد شد. به جز در موارد خاص برای ph.d. – دانش آموزان ، عملی دوره ها و کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان در دانشگاه عملی شود.

آهنچیان در پروتکل های سازمان از آزمون در این دانشگاه گفت: تعداد دانش آموزان کمتر از یک بیستم از دانش آموزان هستند. از سوی دیگر در آموزش و پرورش به خصوص در امتحانات نهایی نمی تواند دانش آموزان در قالب پروژه بررسی, اما آنها نیاز به مواد درسی, خواندن, خواندن, حفظ و سپس سعی کنید از دست خواهد داد اما در این دانشگاه اگر این مورد است, وجود ندارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: برای ارزشیابیها در دانشگاه نیاز برای حضور وجود ندارد و دانشجویان می توانند فرم پروژه چیزهایی به انجام است. آنها حتی می توانید با تهیه یک کلیپ ساده نشان می دهد که آنها باید مهارت های لازم برای کسب درآمد نیاز به استاد آنها را در بررسی. این است که معمولا ممکن است در آموزش به دلیل سن دانش آموزان در مدرسه ابتدایی و دبیرستان است که باید برای امتحان آماده می شود ، آن را امکان پذیر نمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ما باید مشکلات در آموزش و پرورش ما ندارد و بسیاری از دانشگاههایمان قبول است که در مهد کودک لازم است در روش آموزش از راه دور برای برخی از دوره ها ایجاد شده است. در همان زمان برخی از دوره های آموزشی آن نیز در تعداد محدودی از دانشگاه ها که نیاز به حضور دانش آموزان است که مطابق با استانداردهای بهداشتی نگه می دارد.

آهنچیان در پروتکل کلاس در فرد گفت: برای تعدادی از کلاس ها به عنوان داستان در اینجا. شخصا برگزار شد. حدی است که دانشگاه خود را آماده کرده اما در همان زمان که پروتکل باید مطابق با این نکات است که وزارت بهداشت به تبلیغ. وزارت بهداشت پروتکل برای cellpadding اجتماعی که ایجاد کرده اند دیگر پروتکل محیط و یا فعالیت های خارج از دانشگاه ندارد.

در پاسخ به این سوال که آیا استادان و کارکنان برای ورود به دانشگاه باید کارت بهداشت ارائه دهد ؟ من در مورد گفت: کارشناسان و اعضای هیات علمی هیچ ایده که من دریافت نکرده اند به دانشگاه از خود بخواهد کارت بیمه درمانی این دانشگاه آزمایش ساده به عنوان یک نظر سنجی و میزان اکسیژن در خون انجام دهید این است که اطمینان حاصل شود توجه داشته باشید. سلامت خود را.

آهنچیان در استفاده از کمک آموزشی برای تست سلامت دانش آموزان زمانی که آنها وارد این دانشگاه گفت: این درخواست در نامه ای از معاون مدیر آموزش و پرورش, وزارت علوم, برای اولین بار از ماه مه به دانشگاه ها ابلاغ شد اما لازم است که دانش آموزان تست سلامت از گرفتن محدود است. از سوی دیگر دانشگاه ها در عمل آنها می توانند این کار را انجام دهند و مراکز پزشکی که وابسته به وزارت بهداشت کمک کنند.

رئیس دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با نشانه ای از: – از پیش به دانش آموزان توصیه می شود که زمانی که آنها وارد دانشگاه کارت بهداشت داشته باشد اما در این راه به بسیاری از آنها وجود دارد نشان داده شده است که چگونه کارت سلامت دریافت کنند. البته این مشکل ، خطا وزارت علوم یا وزارت بهداشت و درمان, اما به دلیل شرایط است که فقط به این خاطر که هر کس می تواند این آزمایش را بدهد.

دکمه بازگشت به بالا