حوادث

تشکیل کمیته، اولین اقدام برای تامین امنیت کشور پس از پیروزی انقلاب بود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تشکیل کمیته انقلاب اسلامی را اولین گام برای تامین امنیت کشور در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش سلام آنلاینسردار عباسعلی محمدیان در حاشیه مراسم سالگرد تاسیس کمیته انقلاب اسلامی که بعدازظهر امروز در ستاد فرماندهی فرجه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: اولین نهادی که یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور تشکیل شد. امام خمینی (ره)، نهاد کمیته انقلاب اسلامی بود که کار خود را در مسجد آغاز کرد.

وی افزود: گام بعدی ایجاد شرکت های مشترک در داخل کلانتری شهرداری است و در نهایت این دو نهاد به صورت مشترک امنیت داخلی کشور را مدیریت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در راستای سیاست، نیروی انتظامی، کمیته انقلاب، نیروی انتظامی و نظامی سابق و حتی قوه قضائیه راه اندازی شده است. پس از مدتی طرح نظام کاهش سامانه ها و تجهیزات بود و این نیروها ادغام شدند و نیروی انتظامی یا به شکل امروزی تشکیل شد که به کار خود ادامه داد.

محمدی ها می گویند گذشته خود را فراموش نکنیم. وی گفت: امروز این یادواره برای کسانی ساخته می شود که در آن دوران از جوانان و جوانان انقلابی بودند و امروز باید از پیرانی که در جبهه نشسته اند تجلیل و توان استفاده شود.

انتهای پیام/

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا