اجتماعی

تشکیل جلسه «شورای عالی جوانان» در روز جوان/ دستور جلسات چیست؟

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جلسه شورای عالی جوانان در 22 اسفند به مناسبت روز جوان خبر داد و توضیحاتی در این جلسه ارائه کرد.

وحید یامین پور در گفت وگو با سلام آنلاین. به گزارش سازمان شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان در روز شنبه 22 اسفند: بر اساس دستور ایشان، جوانان موظف به تهیه اسناد ملی با شرح درباره پیشرفت و رهبری ستاد اردوگاه راهپیمایی.

به گفته وی، تصویب سند ملی تشریح پیشرفت در دستور کار جلسه 22 اسفندماه شورای عالی جوانان قرار دارد.

معاون امور جوانان همچنین تصویب اصلاحیه آیین نامه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) را از آیین نامه های اجلاس ۲۲ اسفند ماه برشمرد و افزود: ما برای مفاد جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) که در زمان سازمان ملی جوانان سازماندهی و تصویب شد، اما در 10 سال اخیر تقریباً رها شده، اصلاحیه ای را آماده کرده ایم و از امسال اجرای آن را آغاز می کنیم.

یامین پور تأیید می کند: «جشنواره بهترین جوانان روی زمین ایران» که امسال برگزار می کنیم همچنان در سطح استانی است. در هر استان 12 نفر در 12 موضوع انتخاب و 3 نفر برگزیده رویداد ملی اتمی (نوآوری اجتماعی و حل مسئله) در هر استان خواهند بود.

به گفته وی، تصویب دستورالعمل صدور فعالیت های هدایت ازدواج و خانواده، گزارش وزیر مسکن و شهرسازی از بخشنامه های رئیس جمهور در خصوص مسکن و تسهیلات زوج های جوان و گزارش وزیر کشور در خصوص پیشرفت در اجرای مقررات جشن عروسی جوانان در مراکز آموزشی و فرهنگی دولتی از دیگر دستورات جلسه ۲۲ اسفند شورای عالی جوانان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا