اجتماعی

تشدید نظارت پلیس بر اماکن اقامتی در نوروز/ برخورد با مراکز اقامتی غیرمجاز

جانشین مدیرکل اماکن عمومی پلیس امنیت شهر تهران ضمن اعلام برخورد با مرکز اسکان و پذیرش غیرمجاز مسافران، اکنون از مسافران نیز خواست تا به مرکز دارای مجوز مراجعه و استفاده کنند.

سرهنگ در گفت وگو با سلام آنلاین، نادر مرادی درباره نظارت پلیس بر اماکن اقامتی و پذیرایی در ایام نوروز با وجود اینکه تهران یکی از پربازدیدترین شهرها در تعطیلات نوروزی در سال های اخیر بوده است، گفت: اخیرا شاهد حضور مسافران به سایر نقاط بوده ایم، شهرهایی در تهران. ” همه ما می دانیم که برخی از این افراد در هتل هایی مانند هتل ها، مهمانسراها اقامت دارند.

«از این نظر مأموران پلیسی که در تعطیلات نوروزی اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ را مورد بازرسی قرار دادند، برای بازرسی و بازرسی از منازل، مسافرخانه ها و … نیز رفتند که بازرسی و بازرسی را به صورت ویژه داریم. این فضاها را داریم.

مرادی تردد مردم به اقامتگاه ها و مسافرخانه های مجاز را ضروری دانست و گفت: اقامتگاه های مجاز، مجوزها و مجوزهای فعالیتی که اطلاعات این مکان ها را می بینند نیز در سامانه پلیس موجود است، خب ما به طور مرتب و با همراهی آنها را بررسی می کنیم. هر تخلفات توسط این مرکز رسیدگی خواهد شد. خوشبختانه اکثر این مکان ها به خوبی با پلیس همکاری می کنند و از قوانین و مقررات پیروی می کنند.

جانشین مدیرکل فضای عمومی پلیس امنیت شهر تهران با تایید اینکه در ایام نوروز بازرسی و بازرسی از این اماکن انجام می شود، گفت: اگر شهروندان و مسافران نیز تخلفی را گزارش کنند، قطعا رسیدگی می شود.

وی همچنین با اشاره به احتمال جابجایی مسافران در برخی از مکان های غیرمجاز خاطرنشان کرد: قطعا پلیس در صورت اطلاع از چنین مشکلاتی حتما بررسی و رفع خواهد کرد. پذیرش باید در حد در دسترس بودن مجوزهای رسمی از جمله هتل ها، مهمانپذیرها، مهمانپذیرها و غیره انجام شود.

مرادی همچنین به مسافران نوروزی هشدار داد که «در ایام نوروز ممکن است عده ای سودجو بخواهند مسافران را در مناطق غیرمجاز و غیرمجاز سوار کنند که پلیس با آنها برخورد خواهد کرد». اما مسافران باید از ورود به چنین مکان هایی بخصوص جاهایی که هیچکس اطلاعی ندارند خودداری کنند و برای سفر در جایی که مجاز است وقت بگذارند، پس خدا از منفعت بردن شما منع می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا