ورزشی

تساوی کسل‌کننده استقلال و گل‌گهر

به گزارش شفاف، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نتیجه استقلال با 12 امتیاز سوم و گل گهر با 10 امتیاز پنجم است.

نیمه اول

در ابتدا بازی بیشتر در میانه میدان جریان دارد و هر دو تیم در تلاش هستند تا راهی برای باز کردن درهای یکدیگر پیدا کنند.

در دقیقه 15 این دیدار محمدرضا آزادی فرصتی برای باز کردن دروازه داشت که ضربه او به دیوار برخورد کرد و به بیرون رفت.

دو تیم در نیمه اول بازی راهی برای ایجاد موقعیت پیدا نکردند و درگیری بازیکنان دو تیم در میانه میدان باعث شد تا شاگردان مجیدی و قلعه نویی در کریت موفق نباشند. فرصت.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 40 رقم خورد و محمدرضا آزادی با یک ضربه محکم از پشت نقطه پنالتی دروازه گل گهر را تهدید کرد اما ضربه او با یک خطا از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت تلاش دو تیم برای ایجاد موقعیت و گلزنی در نیمه اول نتیجه ای نداشت تا این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

قبل از شروع بازی امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی به دلیل ممانعت مسئولان دیدار استقلال و گل گهر جایگزین یمگا و زستد شدند.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم هر دو تیم همچنان نتوانستند در میانه میدان کاری انجام دهند. بازی بیشتر در میانه میدان بود و استقلالی ها نتوانستند در دقیقه اول نیمه دوم موقعیت خوبی برای خود ایجاد کنند.

در دقیقه 61 اولین موقعیت جدی آبی ها در نیمه دوم به دست آمد و جعفر سلمانی در تک به تک با گل گهر دروازه بان این تیم فرصت گلزنی برای آبی ها را داشت و او را نجات داد. به خاطر اعلامیه

آبی ها چندین بار سعی کردند با ضربات کرنر و کرنر دروازه گل گهر را تهدید کنند اما این ضربات موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد.

در نهایت گل پیروزی استقلال ناکام ماند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد. این دیدار پنجمین دیدار قلعه نویی و فرهاد مجیدی است که با تساوی به پایان رسید. مجیدی در چهار دیدار اخیر این دو مربی در هر بازی پیروز شده است.

ترکیب گل: محمدحسین اکبرمنادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکداری، فرشید باقری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، اریک بینما

ترکیب مستقل: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم زاده (دقیقه 45 – جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، سعید مهری (دقیقه 45 – رضا آذری)، وریا غفوری، امین قاسمی هاریسا (دقیقه 45 رضا) دقیقه 86 – امیرحسین حسین زاده

دکمه بازگشت به بالا