تازه های کسب و کارعمومی

ترانسمیتر فشار چیست؟

ترانسمیتر فشار چیست؟ برای اکثر کاربردها، ایجاد خلاء یا فشار صحیح یک معیار مهم نیست. در عوض، فقط باید تفاوت بین خلاء و فشار اتمسفر را درک کنید. در این حالت از ترانسمیتر فشار استفاده می شود. فرستنده‌های فشار که اغلب سنسورهای فشار سنج نامیده می‌شوند، اندازه‌گیری فشار را نسبت به فشار اتمسفر محلی ارائه می‌کنند.
فرستنده ها یا حسگرهای فشار دارای پورت هایی برای نمونه برداری از فشار محیط در زمان واقعی هستند. در فرستنده فشار، یک لوله به پورت وصل شده و یک شیر به اتمسفر باز است. لوله فرستنده فشار به سیستمی که اندازه گیری واقعی انجام می شود متصل می شود.
فرستنده فشار ویکا
یک فرستنده فشار VICA یا سنسور فشار VICA (یا فرستنده فشار) “فشار” را به یک مقدار واقعی، یک سیگنال استاندارد صنعتی تبدیل می کند. علاوه بر طیف گسترده‌ای از سنسورهای فشار برای مصارف عمومی صنعتی، VICA نسخه‌های ویژه‌ای از فرستنده‌های فشار VICA را برای فناوری تبرید / تهویه مطبوع، صنایع غذایی، ابزارهای دستی، تهویه پزشکی و صنایع نیمه‌رسانا ارائه می‌دهد.
محدوده فرستنده فشار Vica دقت 0.05٪، اندازه گیری از 0.05 بار تا 15000 بار، رابط های دیجیتال مانند CANopen و IO-Link و تاییدیه های بین المللی مختلف، از جمله مناطق خطرناک را پوشش می دهد.
ترانسمیتر فشار آندرس
ترانسمیترهای فشار آندرس هاوزر برای اندازه گیری فشار مطلق و همچنین فشارهای گیج و دیفرانسیل بدون زحمت و در مدت زمان کوتاه استفاده می شود. Anders فرستنده فشار Anders را با استفاده از سه اصل رایج اندازه گیری فشار از روش های اندازه گیری صنعتی تولید می کند: فرستنده فشار لایه نازک Anders. ترانسمیترهای فشار فیلم ضخیم Anders و فرستنده فشار پیزورزیستیو Anders.
سنسور فشار آندرس چگونه کار می کند؟
انواع فرستنده فشار Anders به ​​طور کلی از نظر اندازه، رشته اتصال فشار، سیگنال خروجی و اتصال الکتریکی متفاوت است. یک اتصال فشار استاندارد، فشار اندازه گیری شده را به عنصر سنجش فشار هدایت می کند. اتصال الکترونیکی سنسور فشار، سیگنال را به یک سیگنال قابل اندازه گیری تبدیل می کند که از طریق یک کانکتور یا کابل استاندارد به آنالیزگر سیگنال بعدی ارسال می شود.
Yokogawa tryckgivare
سنسورهای فشار دیفرانسیل یوکوگاوا (DP) تفاوت بین دو فشار را اندازه گیری می کنند. آنها از نقطه مرجعی به نام فشار پایین استفاده می کنند و آن را با فشار بالا مقایسه می کنند. درگاه های دستگاه در بالا و پایین مشخص شده است. بسته به اینکه ضلع پایینی یا بالایی مقدار بیشتری داشته باشد، DP می تواند منفی یا مثبت باشد. سنسور فشار Yokogawa DP می تواند به عنوان سنسور فشار سنج استفاده شود تا زمانی که قسمت پایین آن در جو باز باشد.
فرستنده فشار دیفرانسیل Yokogawa EJA110E
سری فرستنده های EJA-E جدیدترین تکامل یوکوگاوا در خانواده فرستنده های فشار DPharp است. این دستگاه که در سال 2012 راه اندازی شد، قدرت و موفقیت سری EJA-A را با عملکرد فرستنده فشار اصلی EJX-A Yokogawa ترکیب می کند تا محصولی را که از Yokogawa انتظار داشتید ارائه دهد.
EJA110E فرستنده فشار نوع دیفرانسیل استاندارد یوکوگاوا از این سری است. ویژگی های فرستنده فشار Yokogawa EJA110E به شرح زیر است
دقت 0.055% (0.04% دقت اختیاری)
0.1% پایداری هر 10 سال
زمان پاسخگویی 90 میلی ثانیه
دارای گواهینامه Exida و TUV SIL 2 / SIL3
MBP 2300 psi (اختیاری MBP ξ600 psi)
تنظیمات محلی (LPS)
عملکرد دیجیتال فرستنده فشار یوکوگاوا
فرستنده فشار DPharp Yokogawa دو برابر عملکرد و پایداری سنسورهای آنالوگ رقیب را ارائه می دهد. فرستنده فشار Yokogawa DPharp از جدیدترین تکنولوژی طراحی و ساخت به سبک IC Chip استفاده می کند. سنسورهای آنالوگ بر اساس تکنیک‌های طراحی قدیمی‌تر هستند. در حالی که سنسورهای آنالوگ خوب هستند، فرستنده های فشار مدرن DPharp Yokogawa این کار را انجام می دهند. فرستنده های Yokogawa با حسگر دیجیتال DPharp اندازه گیری های منسجم، قابل اعتماد و دقیق مورد نیاز را ارائه می دهند.
دقت در تمامی شرایط عملیاتی
فرستنده فشار DPharp Yokogawa قادر است فشار دیفرانسیل (DP)، فشار استاتیک (SP) و دمای سنسور را از یک سنسور اندازه گیری کند. با توجه به این سه داده فرآیند، فرستنده فشار Yokogawa می تواند اندازه گیری DP را برای اثر دما و اثر فشار استاتیک در زمان واقعی جبران کند. این جبران پویا نامیده می شود و دقت اندازه گیری DP را در فرستنده فشار یوکوگاوا بهبود می بخشد.
سنسورهای آنالوگ رقبا فقط می توانند DP و دمای سنسور را اندازه گیری کنند. بنابراین، آنها می توانند اثر دما را جبران کنند. اما از آنجایی که اندازه گیری SP وجود ندارد، نمی تواند اثرات فشار ساکن را جبران کند.
ترانسمیتر فشار Rosemount
تا حدودی، تمام سنسورهای فشار موجود در بازار اندازه گیری پایدار تغییرات دما و فشار استاتیک را ارائه می دهند. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که سنسور بیش از حد بارگذاری می شود (فشار > حد بالای محدوده سنسور (URL)) – سنسورهای آنالوگ در واقع در طول این رویدادها آسیب می بینند و فرستنده برای بازگشت به عملکرد دقیق یا حتی تعویض نیاز به تنظیم مجدد دارد.
انواع ترانسمیترهای فشار Rosemount بسیار مقاوم در برابر فشار هستند. پس از بازگشت به فشار کاری عادی (فشار < URL حسگر)، فرستنده فشار Rosemond با دقت تعریف شده و مشخصات پایدار به کار باز می گردد – بدون نیاز به تنظیم. اساساً فرستنده فشار Rosemond در مقایسه با سنسور دستی دارای منطقه عملیاتی بزرگ تری است.

دکمه بازگشت به بالا