بین الملل

ترامپ برای درست کردن گافش به روزولت و چرچیل متوسل شد!

به گزارش دیلی میل. ترامپ پس از افشاگری های وودوارد در کتاب “عصبانیت” در تجمع در میشیگان از خود دفاع کرد ، در حالی که او به طور خصوصی به کوید 19 اعتراف کرد در حالی که علناً به آمریکایی ها گفت که اوضاع متشنج است. تحت کنترل.

وی ادعا کرد که سعی در جلوگیری از ایجاد رعب و وحشت داشت ، موضوعی که پنجشنبه شب مطرح کرد و خود را با روسول و چرچیل مقایسه کرد که به نمادهای رهبری در ایالات متحده و انگلیس تبدیل شده اند. در جنگ با آلمان نازی.

اما مقایسه های او هم از نظر تاریخی و هم از نظر نحوه ارائه دارای نقص است. روزولت و چرچیل درمورد مشکلاتی که کشورشان در جریان بحران اقتصادی و جنگ با آن روبرو بود با مردم صادق بودند ، در حالی که ترامپ گفت با تهدید رو به رشد گسترش اوضاع پیش خواهد رفت. شیوع آن که باعث کشته شدن نزدیک به 200000 آمریکایی شد

ترامپ خطاب به جمعیت حاضر در فرودگاه فریلند ، میشیگان ، گفت: “هنگامی که دولت انگلیس به مردم انگلیس دستور داد تا در مقابل جنگ جهانی دوم آرام باشند و به جلو حرکت کنند ، من نیز همین کار را کردم.” این ادعا به خودی خود نادرست است – این عبارت توسط چرچیل استفاده نشده است ، اما در برخی از پوسترها و نمادهای آنها در طول جنگ استفاده شده است.

اکثر شرکت کنندگان در این تظاهرات ماسک نداشتند و تفاوت های اجتماعی را مشاهده نکردند.

ترامپ با حمله به وودوارد گفت: “آنها می خواهند من بیایم و فریاد بزنم که مردم می میرند. ما می میریم.” ما درست کار کردیم باید آرامش خود را حفظ کنیم. ما نمی خواهیم دیوانه شویم.

وی در مقایسه کار خود با چرچیل گفت: “وقتی هیتلر در لندن بمب گذاری می کرد ، چرچیل ، رهبر ارشد ، دوباره در لندن روی صحنه رفت و سخنرانی کرد.

وی ادامه داد: و او همیشه بی سر و صدا صحبت می کرد. وی گفت: “ما باید آرام باشیم.” نه ، ما آن را به روش درست انجام دادیم.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بر این استدلال که ایالات متحده تمام تلاش خود را کرده است ، تأکید کرد. به نقل از وی: “مطمئناً بهتر از هر کشور بزرگ دیگری که با یک بیماری همه گیر روبرو باشد.”

روزولت گفت: “ایالات متحده چین را در ویروس شکست خواهد داد. تنها چیزی که باید از آن بترسیم ، ترس است.”

اما این استدلال اشکالاتی نیز دارد.

در حالی که چرچیل در طول جنگ جهانی دوم برای تماشای بمب گذاری به مرکز شهر لندن سفر می کرد ، هرگز به آن اشاره نکرد. 3

ترامپ همچنین وقتی از وی در مورد اختلاف نظرهایی که در آن زمان علناً با وودوارد گفت ، از دروغ گفتن به آمریکایی ها خودداری کرد.

وی در ماه فوریه در یکی از 18 مصاحبه خود به وودوارد گفت: “این (مسئله) یک مسئله کشنده است. با یک نفس همین است. این یک مسئله بسیار حساس است. Covid کشنده تر از شدیدترین سرماخوردگی است.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: “هیچ دروغی وجود ندارد.” تمام کاری که ما می کنیم سرب است

اما عبارتی که ترامپ در تظاهرات مبارزات انتخاباتی خود ذکر کرد – آرام و رو به جلو – گرچه امروزه رایج است ، اما در طول جنگ جهانی دوم به کار نرفت.

311311

دکمه بازگشت به بالا