اقتصادی

تحویل خودروی چندمنظوره چینی کلید خورد

یک خودروساز چینی به طور رسمی از اولین خودروی چند منظوره بزرگ خود (MPV) رونمایی کرد که مدیر عامل شرکت لی شیانگ انتظار دارد این خودرو پرفروش ترین خودروی برقی چین در بین بیش از نیم میلیون خودرو باشد.

به گزارش سلام آنلاین، لی اتو همچنین با وجود جنگ طولانی قیمت در این بخش، از نسخه رده بالای جدید سری L فعلی خود نیز رونمایی کرد و اعلام کرد که قصد دارد در سال های آینده حداقل 6 میلیارد یوان (833.6 میلیون دلار) بفروشد. . در سال آینده، در ساخت بیش از 5000 ایستگاه شارژ مستقیم 5C سرمایه گذاری کنید.

خانواده جدید مگا مکس، سریع‌ترین گوشی هوشمند لی، 559800 یوان قیمت خواهد داشت و ارسال آن از 11 مارس آغاز می‌شود.

این خودروی الکتریکی همچنین از نسخه های جدید شاسی بلندهای هیبریدی L7، L8 و L9 خود رونمایی کرد. قیمت نسخه جدید L7 Pro 2.9 درصد و L8 Pro جدید 2.8 درصد افزایش یافته است.

عرضه رسمی اولین خودروی الکتریکی لی اتو که در ماه نوامبر در نمایشگاه خودروی گوانگژو عرضه شد، پس از آن صورت گرفت که این خودروساز 9 ساله با ثبت اولین سال سودآور در سال 2023، بر برآوردهای درآمدی سه ماهه اول خود غلبه کرد.

به گزارش رویترز، این شرکت انتظار دارد که در سه ماهه اول 100000 تا 103000 دستگاه تحویل شود که نسبت به سال قبل 90.2 تا 95.9 درصد افزایش یافته اما نسبت به سه ماهه قبل 21.9 تا 24.1 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا