اجتماعی

تبیین سه گام مشارکت اجتماعی در مبارزه با کرونا/مردم ازما انتظار مدیریت جدی تر وسریع تر دارند

سه مرحله مشارکت اجتماعی در مبارزه با تاج را توضیح دهید / مردم از ما انتظار دارند که سریع و محکم مدیریت کنیم

فرمانده ستاد عملیاتی ستاد ضد کرونا تأیید کرد که استاندار استان و وزارت کشور از روز اول در حال خدمت کادر پزشکی هستند. وظایف و مأموریت ها برای حمایت بیشتر از وزارت بهداشت و کادر پزشکی در راس امور هستند.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده دفتر عملیات ضد کرونا در حاشیه نشست مشترک فرمانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی با حضور وزیر کشور صحبت کرد. سطح و سلامت. دکتر نمکی و خودش سومین جلسه رسمی ما به عنوان اردوگاه هستند. جلسات اصلی اردوگاه برگزار شد ، جلسات شورای اجتماعی به موضوع مشارکت در زمینه ضد تاجگذاری اختصاص داشت و امروز ما در زمره استانداران و ر presسای علوم پزشکی در سراسر کشور هستیم.
دکتر رحمانی فضلی می گوید: “ما منتظر دوره جدیدی هستیم که تازه آغاز شده است. با تمرکز بر اجرا و توانمند سازی ، همکاری لازم در ابزارهای مختلف تقویت می شود و ما می توانیم گام به گام ، با امنیت بیشتر و در صورت تمایل ، با موفقیت بیشتری به این هدف برسیم.
فرماندار ستاد عملیات ضد کرونا گفت: استاندار ، فرماندار استان و وزارت کشور از روز اول در خدمت کادر پزشکی هستند. حال اگر اردوگاهی برپا شود ، تفکیک مسئولیت ها و وظایف نیست بلکه جمع آوری و هماهنگی کلیه مسئولیت ها و مأموریت ها برای حمایت بیشتر از وزارت بهداشت و کادر پزشکی است. رهبر باشید و عملیات خود را اجرا کنید و همچنین پشتیبانی خواهیم کرد.
وی با تقدیر از دکتر نمکی وزیر کشور گفت: “وی با صبر و استقامت و تجربه در این زمینه و با درایت و دانش و دانش کامل همکاران خود توانست این مسیر را به خوبی طی کند. او در مرکز پزشکی و بهداشتی است. آنها تمام وقت سخت کار می کنند.
دکتر رحمانی فضلی تأیید کرد که وزارت کشور در حال همکاری با وزارت بهداشت و کارکنان کشور برای فعال کردن همه توانایی ها است و افزود که “خوشبختانه طی دو یا سه روز آینده ، ایران قول داده است که گسترش یابد. زمینه معاینه و تشخیص با بسیج عمومی بیشتر و بیشتر ساختمان ها ، از جمله نیروی انسانی ، و همچنین امکانات ، تجهیزات و منابع تأمین شده توسط دولت ، امیدواریم که این مراحل به زودی اجرا شود.
فرمانده ستاد ملی کرونا گفت: “مردم از ما انتظار دارند و آنها حق دارند این کار را بدتر و سریعتر کنند.”
وی گفت: “ما انتظار داریم این اولویت شماره یک رسانه باشد.” آنها در این جلسه شرکت می کنند و می گویند که اهمیت سلامت بیش از هر مسئله دیگری در میان امنیت ، زندگی و اقتصاد مهم است ، یا رئیس جمهور هر هفته جلسات مختلفی را درباره این موضوع برگزار می کند ، انتظار می رود رسانه ها به آنها اجازه دهند این اولویت را تعیین کنند. اولین.
فرمانده فرماندهی عملیات ملی کرونا گفت: “زندگی مردم برای همه ما بسیار عزیز و مهم است.” ” الحمدلله … تاکنون همکاری بسیار خوبی صورت گرفته است و اکنون که قرار است با انسجام و قدرت بیشتری کار کنیم ، به همکاری مردم نیاز داریم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه همکاری مردم به صورت مشارکت عمومی است ، گفت: “همانطور که در جلسه دیروز شورای اجتماعی بحث شد ، اولین قدم در مشارکت مردم در جهت این مراقبت از خود است. یعنی مراقبت از خود و محافظت از جان خود و فرزندانشان. مرحله دوم توجه دقیق است. این حفظ فاصله اجتماعی و پایبندی به پروتکل های بهداشتی است ، و سپس مرحله سوم مراقبت های اجتماعی گسترده است ، جایی که آگاهی و اطلاعات بخشی از وظیفه رسانه ها است.

وی بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، آخرین امید را ابراز کرد. خداوند امروز کمک کند و در روند مبارزه با این بیماری موفق شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا