عمومی

تبیین خدمات دولت با پویش چله خدمت/اصناف و گروه ها پای کار آمدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد درخشنده گفت ما میرویم وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: تبلیغات اسلام مازندران در روز بزرگداشت بزرگوار خم ثی، به ویژه شهید شاه، فعالیت های متعددی را با ترویج و تبلیغ کمپین چله در استان انجام داد.

وی افزود: از جمله فعالیت‌ها می‌توان به جلسات روشنگری و تشریح پیشرفت‌های خدمات دولت آیت‌الله رئیسی و در تمام شهرستان‌ها در ایام اربعین تا اربعین، جلسات روشنگری و شرح پیشرفت‌ها اشاره کرد. خدمات دولتی در مساجد برجسته شهر برگزار می شود.

حجت اسلام درخشنده از دیگر فعالیت های انجام شده در قالب چاله سامفرد، ارائه خدمات رایگان توسط اصناف با هدف شهادت طلبی برای خدمت به مردم در اداره کل تبلیغات اسلام بود. طی چند هفته گذشته دو مشاور در روزهای مشخص به مردم مشاوره رایگان داده اند و این مراکز فرهنگی، خانوادگی، مذهبی و … هستند و بسیاری از مراکز فرهنگی به طراحی، تولید و اجرای سرودهای شهید آیت الله پرداخته اند. رایت

وی افزود: برخی از گروه های کر در محل های اصلی شهر و مناطق پرتردد شهر به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای ترانه و تئاتر

معاون اداره فرهنگ و شئونات اسلامی مازندران یادآور شد: فرهنگسرای شهید مطهری سالن های نمایش را ساماندهی کرده است و طی جلساتی برای تبیین و همگام شدن با پیشرفت کار در شهرهای مختلف به صورت رایگان در حال انجام است.

آسیب پذیری عمدی شهدای مازندران گفت: گروه های جهادی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای جوامع هدف نیز فعالیت های جهادی و خیریه انجام می دهند. رایت

وی تهیه و توزیع غذای گرم بین مردم مناطق نیازمند را از دیگر طرح های در دست اجرا توسط جهادگران عنوان کرد و افزود: ایستگاه های صلواتی فراوان هیئت مدیره دین در استان و تولید محتوا در کانال نهضت محتوای استانی در پیام ایجاد شد حامل ایتا آره.

حجت الاسلام درکسنده با اشاره به تشکیل هیئت ها و مجالس مختلف مذهبی گفت: به حضار.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای تبیین دستاوردهای دولت متعهد خدمت به مردم اقدام کنیم، گفت: خدمت جهادی و مدیریت آیت الله شهید فیضی را تبیین کنیم.

دکمه بازگشت به بالا