اجتماعی

تبیین ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است

شهردار تهران تبیین ابعاد مختلف مدرسه شهید سلیمانی را برای نسل جوان ضروری دانست.

به گزارش سلام آنلاین. محسن منصوری در مراسم گرامیداشت نهمین سالگرد حماسه دیار در معبد لولاگر گفت: از طهارت اهل بیت(ع).

شهردار تهران با بیان اینکه مردم ایران روز سختی را پشت سر می گذارند و البته با حضور به موقع در صحنه حضور پیدا می کنند، برای جلوگیری از قیام دیگر باید قیام خوانی کرد.سال 88.

منصوری سپس گفت: باید با شناخت این نهضت با شناخت ایران، رشادت‌های 18 آنلاین را تأیید و گرامی داشت، اما برخی با این استدلال که خاطره قهرمانانه این را مخدوش می‌کند، تلاش می‌کنند تا به بطن واقعیت برسند. “وحدت ملی.”

وی در تحلیل خود از حماسه 8 دی 88 گفت: در تحلیل قیام 88 یک رویکرد این است که قیام 88 را صرفاً یک رقابت انتخاباتی، یک اشتباه راهبردی بدانیم، این قصه گویی اساسی است. منسوخ شده

تهران گفت: «تحلیل دیگر این است که قیام 1367 ماهیت براندازی و بدون ساختار داشت و این دوگانگی مبتنی بر دیدگاهی عمیقاً واقعی است.

منصوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر بازخوانی ابعاد قیام تاکید کرده اند، گفت: این انقلاب ها بر ارکان حاکمیت متمرکز بود.

«در واقع بخش مهمی از جریان اصلاحات سال‌هاست که در صدد ایجاد نظریه‌ها در رسانه‌ها و رسانه‌های مربوطه بوده است و مقام رهبری شورشیان در سال‌های گذشته در همان سال آغاز شد.

شهردار تهران با بیان اینکه در ماه های منتهی به انتخابات سال 88 عده ای روی کار آمدند، گفت: سیستمی که نظام انتخاباتی مردم می تواند به آن اعتماد کند.

وی با بیان اینکه تشکیل کمیته صیانت از صدا در تبلیغات انتخاباتی برخی از کاندیداها تماماً با هدف و با هدف ایجاد یک عملیات روانی در جامعه بوده است، گفت: این قیام 88 بود.

شهردار تهران گفت که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در همان زمان بر مشروعیت انتخابات تاکید کردند، اما رژیم را به شورش تهدید کردند.

منصوری افزود: غم انگیزترین حادثه در قیام سال 88 کیفرخواست یک زن علیه نظام اسلامی با شهادت یاران رهبر فتنه گران بود که لطمات زیادی به کشور وارد کرد و به اعتبار نظام لطمه زد. در عرصه بین المللی یکی از مهم ترین آسیب ها است.»

وی سپس خاطرنشان کرد: آسیب های مخربی که قیام سال 1367 به وحدت ملی نظام وارد کرده بود، موجب طمع مستکبران و دشمنان ایران شد.

شهردار تهران گفت: مظلومیت نظام و نیروهای انقلاب و شعائر و عاشورای آن زمان را فراموش نمی کنیم. عزاداران امام حسین (ع) را در خیابان های اطراف دانشگاه تهران دیدم.

منصوری گفت: به لطف خداوند و عنایت اهل بیت(ع) قیام سال 1367 را پشت سر گذاشتیم و شورشیان در حرم مطهر اهل بیت(ع) تجمع کردند. شجاعت.”

وی افزود: «به راستی که مردم با حضور به موقع و قهرمانانه خود در روز 9 بهمن مانند همیشه فتنه گران را جمع کردند و فتنه از خواص خردمند با حضور ثروت آغاز شد.» فرزانه ای مانند علامه مصباح یزدی و شهید حاج. قاسم سلیمانی در پایان گفت:

«حماسه نهم تهران یادآور جانفشانی‌های نیروهای انقلابی است و این الگوی اداره کشور است، ماده غیرممکن ممکن است. برای اتصال به ظرفیت مردم چون بار انقلاب بر دوش مردم است.

منصوری در ادامه با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به تشریح ویژگی های فردی شهید سلیمانی پرداخت و گفت: با وجود اینکه دو سال است از حاج قاسم محرومیم اما غم و دوری او مانند این است که شهید سلیمانی را از دست داده است. سالیان متمادی داده های من و ایام شهادت ایشان برای ملت ایران بسیار سخت بود.

وی گفت: حاج قاسم خود را انقلابی بزرگ می داند و خود را مستقل از حزب می داند و این درس عبرت مسئولان است و به فرموده مقام معظم رهبری یکی از ویژگی های حاج قاسم شجاعت و حیله گری است.

شهردار تهران افزود: یکی از ویژگی های حاج قاسم که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند این است که با وجود توان نظامی حدود شرع را رعایت کرده است و باید هدف مسئولان قرار گیرد.

منصوری بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی برای نسل کنونی تاکید کرد و افزود: با علم به غم مردم و طمع خدمت به مردم و ناراحت از غم مردم و سیل خوزستان ایشان را دیدم. کمک به غرق شدگان شبانه روز به برکت خون حاج قاسم کشور در رأس امنیت است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا