اقتصادی

تبلیغ سایت‌های فیشینگ در صفحه اینفلوئنسرها !

برخی از تأثیر اینستاگرام این روزها یک سایت تبلیغاتی بسیار راحت است – بیشتر آنها کلاهبرداری هستند و کاربران می توانند با مراجعه به این سایت ها و پرداخت هزینه های زیادی متحمل شوند.

به گزارش سلام آنلاین ، یکی از آنها فوت و فن جمع آوری اطلاعات کاربریک سایت فیشینگ است. مانیتورینگ فضای مجازی وب سایتهای جعلی را که اطلاعات حساب کاربر را برای کاربران سرویس جمع می کنند و سوء استفاده یا به اشتراک گذاری این اطلاعات با دیگران ، نمایش می دهد. به عنوان مثال ، هنگام ثبت نام ماشین ، گرفتن رایانه ، سهمیه و غیره ، وب سایت های جعلی از کاربران می خواهند در این سایت ها ثبت نام کنند یا در موارد دیگر ، پس از تماس با شهروندان ، خود را به عنوان نماینده شرکت ها یا سازمان ها معرفی کنند.

پلیس فتا بارها و بارها هشدار داده است که بهتر است هیچگونه اطلاعات شخصی یا شغلی را در وب سایت های جعلی منتشر نکنید ، زیرا این می تواند عواقب غیرقابل پیش بینی داشته باشد. به وب سایت هایی که در رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند ، اعتماد نکنید و اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، کارت شناسایی ، کد بانکی و اطلاعات بانکی را در این سایت ها درج نکنید ، زیرا کلاهبرداران آنلاین می توانند شما را فریب دهند. دانستن این اطلاعات آسان است. .

در مصاحبه با سلام آنلاین ، آدلاید عبداللای ، یک کارشناس فناوری اطلاعات ، گفت: “کلاهبرداری راهی برای جمع آوری اطلاعات مانند شماره حساب و کارت های اعتباری است و می توان از طرق مختلفی انجام داد. از کار استفاده کن در حال حاضر بسیاری از افراد مشهور در اینستاگرام اقدام به تبلیغ سایتهای شرط بندی می کنند که منجر به کلاهبرداری و سرقت اطلاعات کاربر خواهد شد.

وی گفت: “تا دو سال پیش ایجاد پورتال جعلی برای به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی مهارت های طراحی وب را لازم داشت ، اما اکنون سایت هایی وجود دارد که درگاه های جعلی فروخته می شوند و کلاهبرداران می توانند تعدادی درگاه داشته باشند.” 3 بدون دانش و اطلاعات در اینترنت ، هیچ بانکی وجود ندارد. ” جعلی را از آن سایت حذف کرده و در رسانه های اجتماعی درگاه را به اشتراک بگذارید و قربانی خود را فریب دهید.

عبدالله با بیان اینكه ، “با فعال كردن یك بار رمزهای عبور ، بسیاری انتظار دارند كه هرگز توسط افراد متقلب مورد هك و حمله قرار نگیرند ،” گرچه با فعال سازی تقلب كاهش یافته است فعال سازی رمز عبور 100٪ ایمن نیست. این همان سایتی را ارائه نمی دهد که سرویس Portal Bank بتواند رمزهای یکباره را فراهم کند و حساب شما را خالی کند.

متخصصان فناوری اطلاعات بر اهمیت دانش رسانه ها برای امنیت و توجه به URL صحیح وب سایت تأکید می کنند: هنگام بازدید از وب سایت ، باید مطمئن شوید که shaparak.ir در دامنه اصلی قرار دارد ، می تواند تنظیم کند این روش به روش های مختلف shaaparak.ir یا shaparack.ir یا سایر موارد را در آدرس وب قرار دهید ، بنابراین باید به آدرس واقعی سایت توجه کنید.

عبداله های با اشاره به راه های جلوگیری از نشت اطلاعات ، گفت: “در هیچ وب سایت ثبت نام نکنید و اطلاعات بانکی را وارد نکنید ، کافی است که آنها یک شبکه اجتماعی را در اختیار شما قرار دهند و می توانید آن لینک را درج کنید.” پول کنید و قربانی شوید. ” در صورت نیاز به بررسی لینک و اطمینان از سایتی که به آن مراجعه می کنید سایتی است که به دنبال آن هستید. بنابراین لازم است قبل از دسترسی به سایت ، دقت آدرس را بررسی کنید ، سپس معامله پرداخت را انجام دهید.

“داشتن کارت بانکی با همان میزان پول که می خواهید گزینه ای عالی برای امنیت اضافی بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی است. به هیچ سایتی مراجعه نکنید و به shaparak.ir نگاه کنید. شما ممکن است کارت دوم و انتقال پول مورد نیاز برای برقراری رابطه جنسی از طریق بانک موبایل یا روش دیگر و انجام خریدهای خود از طریق این کارت در نهایت اگر دچار تقلب یا استراق سمع شوید در نهایت هک می شوید. پول زیادی هدر ندهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا