اجتماعی

تاکید رییس کل سازمان نظام پرستاری بر تغییر وضعیت نیروهای ۸۹ روزه پرستاری

با تأکید بر اینکه کارکنان پرستاری 89 روزه در برابر کار رئیس سازمان نظام مراقبت هستند ، گفت: در بحران کرونا برخی از دانشگاه ها به اشتباه کارمندان مراقبت روزانه 89 روزه را انتخاب کردند و این قراردادها ابتدا به قرارداد تبدیل شد. یک سال قبول.

محمد میرزابیگی در مصاحبه با سلام آنلاین وی با تأکید بر اینکه برای استخدام 89 روزه مشکلی وجود ندارد ، گفت: “قرارداد کمتر از یک سال را قبول نمی کنیم.” بهترین شرایط برای ما این است که حاکمیت داشته باشیم و کارهای تعمیر و نگهداری اجاره را که باید توسط دولت انجام شود ، حفظ کنیم.

وی افزود: “در فوری ترین و فوری ترین شرایط ، آنها می توانند از طریق سازمان های غیردولتی نیرو جذب کنند و از این نظر ، همه کارشناسان معتقدند که دانشگاه ها اشتباه می کنند ، آنها نیروهای خود را از طریق شرکت ها جذب می کنند.” زیرا هزینه های آنها افزایش می یابد؛ در حالی که کارآیی و بهره وری آنها در حال کاهش است و بهتر است آنها در صورت نیاز به استخدام کارمندان غیر دولتی در هر صورت با خود قرارداد ببندند ، ما نباید قرارداد زیر یک سال داشته باشیم در زمینه نگهداری.

میرزابیگی گفت: “در بحران کرونا ، برخی از دانشگاه ها به اشتباه 89 روز مراقبت را استخدام کرده اند و این قراردادها باید به قراردادهای یک ساله تبدیل شوند.” پرستاران شاغل در قم و استانهای شمالی همزمان با شیوع بهترین نیرو برای اولویت بندی تغییر شرایط کار هستند. قرارداد 89 روزه با یک پرستار در یک دانشگاه پزشکی غیرقانونی است.

وی افزود: “ما فکر می کنیم حدود 500،899 روز در برخی از دانشگاهها استخدام می شوند که ابتدا با یک قرارداد کوتاه مدت یک ساله انجام می شود و سپس در کارهای دولتی اولویت قرار می گیرد.”

در پایان ، رئیس سازمان مغز و اعصاب آخرین آمار در مورد شیوع و مرگ مراقبین از بیماری عروقی را روشن و تصریح کرد: تاکنون 18000 پرستار با Covid 19 تشخیص داده شده اند. از این تعداد ، 42 نفر کشته شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا