اجتماعی

تاجگذاری نماینده لبنان‌ در سوپر لیگ غرب آسیا

فیبا پس از بازی دیشب نوشت

فیبا آسیا به اولین رقابت دو و میدانی لبنان در سوپرلیگ غرب آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ورزشی نوحد نوفل بیروت در دیدار برگشت فینال سوپرلیگ غرب آسیا شب گذشته با نتیجه 114 بر 100 مقابل گرگان مونیخ به برتری رسید و در غرب آسیا تاریخ ساز شد. تاریخ به عنوان اولین قهرمانی که لیست نشده است.

فیبا آسیا در واکنش به این قهرمانی نوشت: «تیم خونه به خونه که مملو از تماشاگران خونه به خونه بود، در کوارتر سوم و چهارم پیشروی کرد و هرگز به پشت سر نگاه نکرد تا ماهی را برگرداند. آخرین طلا به اولین جشن می رسد. خودشان و عناوین دیگری را به مجموعه غنی او اضافه کنید.

احمد فاران، مربی بسکتبال لبنان پس از بازی گفت: «می خواهم از همه هواداران الریاضی تشکر کنم که امروز شماره یک، نهم، ششم و شماره یک شدند. این یک بازی و تجربه عالی برای ما در سطح شخصی بود.

وی افزود: بازگشت به ایران گزینه ای برای ما نیست. ما همه کار کردیم، بازیکنان را به خوبی آماده کردیم. بازیکنان ما به خوبی هماهنگ هستند و عملکرد خوبی دارند و این نتیجه است. من به این افتخار می کنم.

دوپ ریف که با 29 امتیاز و 6 ریباند، به همراه یک پاس منجر به گل، دو توپ ربایی و یک بلوک پیشتاز بود، فاش کرد که چرا او را “قطعه گمشده باشگاه” نامیده اند.

از سوی دیگر گرگان دو بار با پری پتی با 29 امتیاز، 12 پاس گل و 12 پاس گل رکورد خوبی دارد. بهنام چغری 19 امتیاز و 9 ریباند دارد. آنتاناس اودراس 17 امتیازی و هفت امتیازی است و سجاد بابان 11 امتیازی است تا با محمد جمشیدی تنها با 6 امتیاز شب را ادامه دهد.

مهران حاتمی پس از پایان بازی گفت: بازیکنان من به دلیل رقابت های سخت در لیگ ایران و همچنین مسیر طولانی که داشته ایم بسیار خسته هستند. اما ما برای حل مشکلاتی که امشب داریم وقت داریم و امیدوارم بعداً خوب باشیم.

حالا تیم های الریاضی لبنان و گرگان به همراه تیم سوم بیروت به عنوان نماینده لیگ غرب آسیا در فینال WASL در ماه ژوئن حضور خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا